Gå til innhold

bare lurer: dr.online vs. barnimagen.com

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi man her kan diskutere bittelitt voksent, og ikke som fjortisser sånn som på BIM. ;)

Har liten erfaring derfra. Er litt innom snartmamma, men har ikke helt klart å engasjere meg noe særlig enda.

er enig..dvs at jeg reagerer særlig på språk, tema og spm på "skravlesiden"..

fuji1365380447

Jeg foretrekker helt klart DOL selv om det ikke har så spesifikke gravid/barne-forum som BIM.

For det første så er det mye lettere å holde oversikt over mine innlegg på DOL, gjennom "svar til meg"-funksjonen. For det andre så får jeg både raskere og bedre svar her inne.

Og så stoler jeg på folk her inne som jeg har "kjent" lenge.

Annonse

Jeg kikker innom BiM iblant, men føler at de er ganske mye yngre enn meg der inne, og at diskusjonene ofte er lite interessante.. Så selv om det er relativt lite aktivitet her på DOLs gravid-forum, holder jeg meg mest her. Har ikke så stort behov for å skrive om ting denne gangen heller, ble mer med førstemann.

Jeg er bare 29 altså, men likevel.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...