Gjest - misfornøyd cerazette-bruker Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg har stått på cerazette i 2 måneder og 10 dager nå, og jeg har fått et humør som er særdeles vanskelig å leve med. Er overfølsom, lettrørt,irritabel og, ja, skulle nesten tro jeg var blitt gravid igjen hvilket jeg fikk avkreftet etter en negativ graviditetstest i går. Har også begynt å få kvalme, stadige småblødninger, mensmurringer, kviser, hodepine, you name it!!! Legen mente igår at jeg ikke kom til å bli kvitt bivirkningene selv om jeg tok tida til hjelp fordi det allerede hadde gått over to måneder, så hun mente jeg kunne prøve conludag. I pakningsvedlegget til conludag er det ikke beskrevet så mange bivirkninger=) Er det noen DOLere som kan dele erfaringer med denne minipillen med meg. Jeg tåler altså ikke cerazette, men det er også en høydose pille. Conludag inneholder jo mindre hormoner siden det er et lavdosepreparat, så det gir sikkert mindre bivirkninger? Hva med sikkerheten. Legen mente sikkerheten var den samme som for cerazette, men der har vel legen forlovet seg eller hva? Noen DOLere som er blitt gravide mens dere gikk på conludag?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/259080-prevensjonsmidler-i-pilleform/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
zupernova Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg synes virkelig du bør prøve i en mnd til altså, før du bytter..mine bivirkninger gikk over etter 3-4 mnd, og etter det har jeg ikke hatt andre bivirkninger enn småblødninger(som det hittil har gått helt fint å leve med..)legen min er veldig flink, og hun rådet meg til å holde ut i 3 måneder, og hun hadde altså rett..men for all del, jeg vil gjerne høre dine erfaringer med bytte til condulag om du bytter, for jeg driver og sjekker ut litt andre alternativer(blir lei av blødningene etter hvert også..håper bare jeg ikke får andre bivirkninger med andre piller..for noe styr..hehe) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/259080-prevensjonsmidler-i-pilleform/#findComment-2063533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misfornøyd cerazette-bruker Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg synes virkelig du bør prøve i en mnd til altså, før du bytter..mine bivirkninger gikk over etter 3-4 mnd, og etter det har jeg ikke hatt andre bivirkninger enn småblødninger(som det hittil har gått helt fint å leve med..)legen min er veldig flink, og hun rådet meg til å holde ut i 3 måneder, og hun hadde altså rett..men for all del, jeg vil gjerne høre dine erfaringer med bytte til condulag om du bytter, for jeg driver og sjekker ut litt andre alternativer(blir lei av blødningene etter hvert også..håper bare jeg ikke får andre bivirkninger med andre piller..for noe styr..hehe) Ja, det er et styr dette her=) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/259080-prevensjonsmidler-i-pilleform/#findComment-2063573 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.