Gå til innhold

Næ gudameg - har dere sett E6 ved Strømstad har rast ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så det der.. GRØSS! orker ikke tenke tanken engang, må være et mareritt!

Har selv bodd i gøteborg for en del år siden, mener da og huske at det meste av byen og kysten nordover var mest sand og leire, så da er det kanskje ikke så merkelig at det skjedde, en fagmann sier også at "dette har vi ventet på"! håper iallfall det gikk bra med alle:)

Skrevet

Tenkte på sånt her på østlandet, jeg, når det regnet og regnet og....i eviheter. De begynte å snakke om at nå klarte ikke bakken ta i mot mer. Så også for meg det som hendte lenger opp i landet, husker ikke i det hele tatt hvor, der hvor de gravde i sentrum og det bare rasa ut, med brakker og gravmaskin.

Skrevet

Jeg bor på leire, en dag leser dere i avisen at jeg er havnet i Akerselva.

Skrevet

Jeg bor på leire, en dag leser dere i avisen at jeg er havnet i Akerselva.

Strandtomt :-)

Skrevet

Strandtomt :-)

Omtrent :o)

Hadde jeg vært flink til å kaste, kunne jeg fisket :o)

Skrevet

Med tanke på alt regnet vi har fått i det siste, og det som helt sikkert vil komme i årene fremover, så er jeg veldig glad for at jeg bor i et hus som er godt forankret i fjellgrunn.....og ingen leire eller jord i skråningen over og bak.

Dette er nok ikke det siste raset vi opplever i vårt "nærområde" de kommende år.

Skrevet

Omtrent :o)

Hadde jeg vært flink til å kaste, kunne jeg fisket :o)

LOL

Skrevet

Ille!!

Hørte om det på nyhetene i går, og jeg ble flau over at TV-reporterne spurte og grov en svensk "ulykkesstedstalsmann" om de vet om noen nordmenn var rammet! :-(

Var det ikke Tramteateret som hadde en sang om at "men det var ingen nordmenn med"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...