Gå til innhold

Hvor mange kolli?

Anbefalte innlegg

Gjest Ut å reise
Skrevet

Hvor mange kolli kan man sjekke inn hos SAS Braathens?

jeia1365380317
Skrevet

En kolli a 10 kiøo :)

Og kun 10 gjenstander i håndbagarsjen, pakket i forseglet, gjennomsiktig pose (fåes på flyplassen) Tror jeg, trallala :)

Skrevet

Tror man kan sjekke inn to kolli, som til sammen ikke skal veie mer enn 20 kg. (på vanlig turistklasse). Jeg har imidlertid sjekket inn flere kolli, og de har også veid mer, uten å få kommentarer eller tilleggsgebyr. Men jeg tror ikke man bør satse på det.

Skrevet

Innenlands brukes vekt-prinsippet, ikke piece-prinsippet. Det betyr at restriksjonene ligger på den totale vekten, ikke antallet kolli.

Innland:

Flex 30 kg

Happy 20 kg

Spedbarn 0-2 år 10 kg + en sammenleggbar trille

God tur!

Skrevet

En kolli a 10 kiøo :)

Og kun 10 gjenstander i håndbagarsjen, pakket i forseglet, gjennomsiktig pose (fåes på flyplassen) Tror jeg, trallala :)

Ikke alle gjenstandene må pakkes i pose. Bare de med flytendes væske i. Og det skal legges på bånden. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...