Gå til innhold

Hvorfor får han aldri ny jobb????

Anbefalte innlegg

Gjest not today
Skrevet

En som jeg kjenner har søkt på nye jobber i over to år. Vært på noen få intervjuer, men aldri fått tilbud om jobb.

Jeg skjønner det ikke. Det er en oppegående mann med god utdannelse og flere gode jobber bak seg. Nå vil han bytte jobb pga. mistrivsel på nåværende jobb.

Jeg blir jammen frustrert, jeg oså!!

Gjest melmøll
Skrevet

Det er synd for han at han ikke får ny jobb, da må han vel bli værende i en jobb han mistives i. Ingen god situasjon for selvtilliten. For meg som har slitt med å få jobb selv, og som er tilbake som arbeidsledig igjen, er det lit greit å vite at man ikke er den eneste, og at det ikke må være noe galt med meg, selv om jeg har vanskelig med å få jobb

Skrevet

Årsaken kan være i hvordan han selger seg og hvilke signaler han gir under intervjuet.

Neste gang har får et avslag bør han ringe dit og si som det er og spørre om han gir noen dårlige signaler og hva som eventuelt er galt.

Det kan han lære mye av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...