fuji1365380447 Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Nå rett før vi skal reise langt med bilen for å komme hjem til jul, så bryter helvete løs! Døråpneren til bagasjerommet har sluttet å virke, så vi får ikke opp baggasjerommet på bilen. Det er jo noe utpraktisk siden vi skal ut å på langtur, og ikke minst siden barnevogna er INNELÅST i bilen! I påvente av plass på verkstedet, så har vi måtte holde oss hjemme i to dager pga manglede vogn. SÅ jeg kjører langt i morgenrushet, med ei sutrende lille-snuppe i baksetet for å rekke verkstedet som lover at de skal rekke å fikse det i løpet av dagen. Mekanikeren er grei og hjelper meg med å få ut vogna, og da oppdager jeg at det har kommet hundebæsj på vognhjula, så nå luker det dritt i bilen #%&?!!**"#¤% Så begynner jeg på min en time lange T-bane og buss-reise hjem igjen. Og ikke før har jeg kavet meg hjem med en sur unge, så ringer de og sier at bilen er ferdig, så nå må jeg ut å gjøre hele reisen en gang til. Får jo ikke akkurat tid til å pakke og gjøre klar til jul på denne måten da. Arghh! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Hadde det vært bedre om reparasjonen hadde tatt lang tid? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.