Gå til innhold

Dritt-bil og dritt-vogn....

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Nå rett før vi skal reise langt med bilen for å komme hjem til jul, så bryter helvete løs!

Døråpneren til bagasjerommet har sluttet å virke, så vi får ikke opp baggasjerommet på bilen. Det er jo noe utpraktisk siden vi skal ut å på langtur, og ikke minst siden barnevogna er INNELÅST i bilen! I påvente av plass på verkstedet, så har vi måtte holde oss hjemme i to dager pga manglede vogn.

SÅ jeg kjører langt i morgenrushet, med ei sutrende lille-snuppe i baksetet for å rekke verkstedet som lover at de skal rekke å fikse det i løpet av dagen.

Mekanikeren er grei og hjelper meg med å få ut vogna, og da oppdager jeg at det har kommet hundebæsj på vognhjula, så nå luker det dritt i bilen #%&?!!**"#¤%

Så begynner jeg på min en time lange T-bane og buss-reise hjem igjen. Og ikke før har jeg kavet meg hjem med en sur unge, så ringer de og sier at bilen er ferdig, så nå må jeg ut å gjøre hele reisen en gang til.

Får jo ikke akkurat tid til å pakke og gjøre klar til jul på denne måten da.

Arghh!

Skrevet

Hadde det vært bedre om reparasjonen hadde tatt lang tid? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...