Gå til innhold

Beibin spreller, det er helt sprøtt!!

Anbefalte innlegg

Jeg har en spellende beibi inne i magen! Er det bare jeg som synes det er helt vanvittig at det går ann?

Nå har vi vært gravide i ca 18 uker, så jeg har forstått at jeg er på tjukka :) Mine 25 år har nok lærdom til å vite den nøyaktige teorien bak det som foregår også...

- Men alikevel så synes jeg det er helt ufattelig sprøtt! ... men stort og flott selvfølgelig ;)

Vi var på ultralyd for en uke siden ca, og fikk vi se det lille krapylet som sprellet rundt å virket særs fornøyd med sine omgivelser he he...

Men det var ikke før da det slo meg at; jaggu skal vi ikke ha barn... Dette på magen er ikke bare ribbefett alikevel. Og i dag når jeg hadde tatt på meg den buksa der livet stopper rett under puppa (he he) så sprellet det skikkelig og jeg kjente kroppen på det lille menneske innenfor min egen mage...

Jeg vet at dette er høyst allmennkjent kunnskap som ikke bærer noe som helst preg av nyskapende biologi ... men for meg, nå, så er det helt sprøtt. Og helt fantastisk! Å nå må jeg gråte litt igjen, for det er jo veldig fint da!

Måtte bare si det altså!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259132-beibin-spreller-det-er-helt-spr%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må være en fantastisk følelse! Gleder meg til det blir min tur :)

Jeg koste meg når jeg leste innlegget ditt ;o)

Det var nettopp slik som dette det var for meg også, og jeg sitter fremdeles å ruger på denne følelsen. Det gikk først ordentlig opp for meg at vi ventet barn når jeg fikk høre hjertelyden, når vi så var på UL og etter dette ble klar over at luftboblen jeg kjenner faktisk er barnet, så ble det bare enda mer herlig! Jeg er nå i uke 30, og det er full rulle i magen min hele dagen! Det er fantastisk, men samtidig "rart" å vite at det vokser et menneske inne i magen... Lykke til!

Gjest trultemor26

Ja, ikke sant det er sprøtt?! Helt merkelig. Jeg er 37 uker på vei nå, og har lenge kunne se føtter seile under mageskinnet mitt, og kjenne konturene av en babykropp der inne som beveger seg. Han hikker og koser seg, spreller med armer og ben. Det jeg også synes er merkelig er at han ligger jo opp/ned stakkars.. hehe, noe som er helt normalt da, men er jo rart å tenke på. Mageb spretter jo nesten av gårde, og forandrer fasong etter bevegelsene der inne, ikke alltid like behagelig når han spenner ifra og strekker på bena eller hva han driver på med. Om natta må jeg holde meg foran på magen for å dempe litt av aktiviteten for jeg tror han prøver å komme seg ut av navelen min av og til.. og jeg er overbevist om at sambo kan kjenne at det rister i senga der han kaster seg rundt inni der av og til. hehe.. Men det er jo innmari gøy da, og et stort mirakel og en ufattelig ting å tenke på at det ligger en sprell levende baby inni magen. Jeg nyter hvert spark jeg. Etter du har født så kommer du ikke til å fatte at den babyen har vært INNI deg!

Lykke til fremover og kos deg med magen!

Gleder meg til det blir min tur!

Men jeg tror jeg tenker litt som deg, selv om jeg ikke kjenner det ennå, men med tanke på det at det faktisk er en liten baby som utvikler seg inni magen min, det er jo helt sprøtt at det går an, selv om det er den naturligste ting i verden, egentlig... :-)

Annonse

Så morsomt du beskriver det mirakuløse som skjer!

Det er helt fantastisk å kjenne spark. Det er vanvittig rart å tenke på at det er et menneske inne i magen vår.

Kos deg og nyyyt underet.

Takk for svar!

:) he he... menneske inne i magen :)

God jul!

Gleder meg til det blir min tur!

Men jeg tror jeg tenker litt som deg, selv om jeg ikke kjenner det ennå, men med tanke på det at det faktisk er en liten baby som utvikler seg inni magen min, det er jo helt sprøtt at det går an, selv om det er den naturligste ting i verden, egentlig... :-)

Ja det er jo akkurat det at det er så vanvittig naturlig som gjør det hele enda mer sprøtt! :)

God Jul!

Ja, ikke sant det er sprøtt?! Helt merkelig. Jeg er 37 uker på vei nå, og har lenge kunne se føtter seile under mageskinnet mitt, og kjenne konturene av en babykropp der inne som beveger seg. Han hikker og koser seg, spreller med armer og ben. Det jeg også synes er merkelig er at han ligger jo opp/ned stakkars.. hehe, noe som er helt normalt da, men er jo rart å tenke på. Mageb spretter jo nesten av gårde, og forandrer fasong etter bevegelsene der inne, ikke alltid like behagelig når han spenner ifra og strekker på bena eller hva han driver på med. Om natta må jeg holde meg foran på magen for å dempe litt av aktiviteten for jeg tror han prøver å komme seg ut av navelen min av og til.. og jeg er overbevist om at sambo kan kjenne at det rister i senga der han kaster seg rundt inni der av og til. hehe.. Men det er jo innmari gøy da, og et stort mirakel og en ufattelig ting å tenke på at det ligger en sprell levende baby inni magen. Jeg nyter hvert spark jeg. Etter du har født så kommer du ikke til å fatte at den babyen har vært INNI deg!

Lykke til fremover og kos deg med magen!

Åhh det er jo helt HELT utrolig! Gleder meg til Kjæresten får kjenne også, han er litt sjalu på det at det bare er jeg som kjenner beibisen foreløbig...

Så morro! Lykke til med siste etappe og god jul!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...