Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan

De siste månedene har jeg fått en ny blødning av ett par dagers varighet ca. to dager etter mens. I tillegg har mensen begynt å bli mere uregelmessig- forskyve seg tre, fire dager, men dette har jeg tilskrevet at jeg ønsker å bli gravid med vårt tredje barn. (De to gangene jeg visste jeg ikke var gravid, kom mensen som normalt, kanskje litt før) Det hører med til historien at vi nå har prøvd i snart ett år med nr. tre, de to første kom ved første forsøk.

Hvorfor disse etterblødningene, og kan de være en grunn til at vi ikke har lykkes så langt? Synes det er vanskelig å vite når eggløsning p.g.a. dette.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25929-sm%C3%A5bl%C3%B8dning-etter-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du sier ikke noe om din alder! Hvis dere har forsøkt å oppnå graviditet i ett år synes jeg du skal få en sjekk. Man kan da vurdere om det er noe galt med livmoren (f.eks,. en polypp) eller om det er hormonforstyrrelser som også kan forklare at du ikke blir gravid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...