Gå til innhold

hva gjør jeg trenger fort svar!!

Anbefalte innlegg

Funnet følgende på tlf til min kjære: "Faen , var full forrige fredag på julebordet. Snakket høyt under talen til konsern sjefen og prøvde å sjekke en dame fra banken" Jeg mener at han er utro, selv om han ikke har oppnådd det han ønsker med å sjekke henne opp. Kan jo tydeligvis ikke stole på han i det hele tatt.

Ikke spør hvorfor jeg sjekka tlf,poenget er at det har han skrevet til en kompis av seg. Og jeg mener det nesten er så ille at jeg bare skiller meg. Fin julegave å få lille julaften, nå skal vi jo på svigersbesøk og alt, skal jeg bare holde maska og ikke si en shit om d til han? Dette gidder j faen ikke, men fy søren å vanskelig det blir ågå fra han, vært sammen i 8 år. Værste er at vi prøver å få barn om dagen, håper inderli j ikke er gravid med den dotten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259305-hva-gj%C3%B8r-jeg-trenger-fort-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, han var full og dum - det var alt. OK, så tråkket han i baret, men mest at han ikke slettet den SMS-meldingen.

"Alle" kan finne på å gjøre slikt i fylla og det uten at det betyr noe som helst.

Kast ikke vrak på livet deres pga av en slik tåplig tabbe.

Kjære vakre vene, det var en ille ting å få oppleve nå i jula.

Du føler det så ille nå at hadde jeg vært i den situasjonen så tror jeg at jeg like så godt hadde tatt opp saken med en gang og ikke ventet til over jul. Du kan vel kanskje ikke føle deg noe værre akkurat nå uansett.

Så jeg synes du skal si til mannen din at dere må prate sammen, det får ta den tid det tar, og det får skj nå.

Kanskje kan han si noe som får dette til å virke mindre "farlig". Kanskje ser det værre ut i bokstaver enn når han forteller hva som virkelig skjedde.

Hvis han har prøvd å sjekke opp noen så har han jo gjort et skikkelig overtramp da, ingen tvil om det. Men han fikk ikke det han ville og ikke vet vi om han hadde gått hele vegen hvis så heller.

Kanskje og ant. så var han bråkjekk så lenge det ikke var mulighet og hadde trukket seg hvis han fikk napp?

Det er vanskelig å råde deg, vi kjenner jo ikke deg, han eller deres livssituasjon og samliv.

Vil bare gi deg litt støtte i dette sjokket som du skulle fått slippe å få i julen, og ellers også for den sakt skyld.

Håper dere tar en skikkelig prat og at du etter denne praten får bitene litt bedre på plass.

Lykke til.

Uff.. dette var trist. Jeg ville pratet med ham med en gang. Ikke prøv å skåne _ham_ i denne situasjonen. Hvis det er best for deg å ta det opp nå, så gjør det. Det er bedre enn å la det gnage på deg hele julen.

Men - når dette er sagt - vil jeg si at jeg ikke anser det mannen din har gjort som utroskap. Han har vært full, sagt ukloke ting til konsernsjefen og _forsøkt_ å sjekke opp en dame fra banken. slik jeg tolker meldingen, er det helt klart at dette er ting han angrer på og har dårlig samvittighet for ("faen"). Jeg tror du gjør lurt i å la ham forklare seg og godta et "unnskyld". Ingen er perfekte. Det kan være trist, men det er dessverre noe man bare må akseptere - også i et samliv.

Lykke til!

Gjest deler din sorg

Heisann. Det er som å nesten lese noe jeg har opplevd selv.

Er han utro er han er dritt. Sånn er det bare.

Og selv om det er FÆLT å gå fra en som en har vært med i åtte år, så vil du faktisk komme det over det. Jeg var sammen med min i snart 7 år da jeg fant avslørende sms på hans telefon. Jeg sa hade bra til han. Helt grusomt der og da. Men takk og lov sier jeg nå. Dette er 5 måneder siden nesten.

Har du sagt til han at du fant denne meldingen?? For det er viktig at du vet hva den hele sannheten er før du gjør noe drastisk

Gjest Humlepungen

Herregud, han var full og dum - det var alt. OK, så tråkket han i baret, men mest at han ikke slettet den SMS-meldingen.

"Alle" kan finne på å gjøre slikt i fylla og det uten at det betyr noe som helst.

Kast ikke vrak på livet deres pga av en slik tåplig tabbe.

Du har kanskje gjort flere slike tabber selv siden du kaller dette bare en "tabbe"?

Halloo har han vært utro så må hun jo finne ut av det. Og har han prøvd å sjekke opp en dame så er det kanskje ikke utroskap, men i hvert fall bedrag som ikke hører hjemme i et forhold.

Jeg mener hun skal spør han direkte hva dette er for noe. Dumt av deg å kalle dette bare en "tabbe" synes jeg. Da bagatelliserer du noe som for denne personen tydeligvis gjør veldig vondt.

Annonse

Jeg skjønner at dette føles ekkelt, men det er på langt nær sikkert det er slik du tror. Han føler seg jo teit, men har jo ikke gjort noe annet enn å "prøve å sjekke en dame". Du vet jo ikke åssen denne dama er - kanskje er det en som er 20 år eldre enn han og han er skikkelig flau over seg selv?

Ta det hele med en klype salt. Snakk med han. Eller ikke gjør det, og prøv heller å gi han ekstra oppmerksomhet og se om du finner flere tegn

Gjest skift lås

Du må for all del ikke snakke med han!!

En slik mann til mann melding er mer enn nok til å skille seg.

Flytt ut i dag. La han sitte igjen med det jævlige og kalde pinnekjøttet! Hælvetes mannfolk. La dem lage surkålen selv!!!!!!!!!!!!!!!

Ingenting å bry seg med. Fyren var dritings og kjekkas, og sannsynligvis legger han ikke noe mer i "prøvde å sjekke ..." enn at han dreit seg ut overfor henne ved å virke i overkant interessert.

Han har ikke dårlig samvittighet for at han gjorde noe galt overfor deg, noe han ikke føler han gjorde (og jeg må si meg enig med han der), men at han dreit seg ut på julebordet, foran kollegene sine.

Det er i hvert fall sånn jeg tolker det, og dette ville jeg ikke lagt noe i.

Ikke la dette tullballet ødelegge jula for deg.

Gjest Vekten87

heisann, så sjalu og nyskjerrig jeg er så ser jeg på mobilen t typen eg og... ikkje bra men sånn e d.. men i dettee tilfellet ville jeg blitt lei meg, redd og usikker. jeg villee ikkje nølt engang md og ta d opp og kjnskje felle en tåre for jeg klarer ikkje og la være. hehe. men snakk me han og vær bestemt!! for du SKAL vite sannheten!!

Nå vet ikke jeg hvordan forholdet deres er sånn til daglig, men etter ordlyden å dømme høres han utrolig oppgitt ut over seg selv, og å "sjekke opp dama" betyr ikke at han ville ha henne i senga. Jeg leser det som at han ironiserer over sin egen oppførsel, setter det litt på spissen for å få frem det "komi-tragiske" i situasjonen.

Det er min tolkning. Men det er selvsagt basert på hvordan jeg ville reagert i vårt forhold, jeg vet jeg overhodet ikke har noe å frykte. Men om du tviler på ham fra før så skjønner jeg at du reagerer sterkt.

Du må for all del ikke snakke med han!!

En slik mann til mann melding er mer enn nok til å skille seg.

Flytt ut i dag. La han sitte igjen med det jævlige og kalde pinnekjøttet! Hælvetes mannfolk. La dem lage surkålen selv!!!!!!!!!!!!!!!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...