Gå til innhold

bløning.... bare litt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var det bommelomm du gjorde på doen? Ikke uvanlig at det kommer bittelitt blod da, jordmoren min har forklart meg om skjøre sylinderepitel-celler som lett kan blø litt ved samleie eller når man går på do.

Mest sannsynlig ingenting å tenke på. Jeg har hatt småblødininger flere ganger i begge mine svangerskap, og bare fått til svar at det er normalt så lenge det ikke ledsages av smerter eller øker i mengde.

Gjest oijhgvcx

Var det bommelomm du gjorde på doen? Ikke uvanlig at det kommer bittelitt blod da, jordmoren min har forklart meg om skjøre sylinderepitel-celler som lett kan blø litt ved samleie eller når man går på do.

Mest sannsynlig ingenting å tenke på. Jeg har hatt småblødininger flere ganger i begge mine svangerskap, og bare fått til svar at det er normalt så lenge det ikke ledsages av smerter eller øker i mengde.

TUSEN takk for fort svar av deg!!!! då tenker eg ikkje meire på det så legne det blir med det! TUSEN TAKK!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...