Searcher1365381051 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Er 18 år og har hatt hva jeg trodde var sopp en god stund, men etter å ha lest litt på doktoronline hørses det mer ut som kjønnsvorter, men kan godt være sopp. Da jeg var hos en lege for en god stund siden sa han ikke imot meg da jeg sa jeg trodde jeg hadde sopp, også så sa han at han bare annså det som normalt og ikke ville gå så langt som å pensle det. Det verken klør eller svir, men det ser svært lite attraktivt ut. Jeg lurer på hva jeg kan bruke for å muligens fjerne dette, har prøvd canesten 1% en stund nå, men det gjorde ikke helt tricket, huden ble bedre uansett synes jeg, men det er ikke sterkt nok til å fjerne det. Forresten ser det ut som noen svært små grejer med hvitt på tuppen på de fleste vortene og det hele er lokalisert rundt penis som en slags krans, under forhuden altså. På undersiden av penishodet. Tips hadde hvert det beste! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/259377-soppkj%C3%B8nnsvorter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Forandringer ved soppinfeksjoner ledsages ofte av kløe, ofte også rød slimhinner eller hud rundt det hvite. Men ikke alltid. Kjønnsvorter har derimot sjelden kløe. Jeg kan desverre ikke stille noen differensialdiagnose uten å ha sett på dine symptomer. Hvis Canesten hjelper peker det kanskje i retning av Candida (sopp). Den er spesifikt virksom mot sopp og påvisker ikke kjønnsvorter. Candida kan bekreftes ved enkel mikrobiologisk undersøkelse. Kjønnsvorter kan forsåvidt også, men det er en litt mer komplisert undersøkelse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/259377-soppkj%C3%B8nnsvorter/#findComment-2067459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.