Gå til innhold

Fin start på jula..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han høres veldig julestressa ut, den faren din...

:-S

Skjønner ikke hvorfor han kjefter på deg da.

Håper du finner mobilen og alt!

Det er mamma som står for julestresset her i gården :)

Han er bare sånn. Alltid vært det. Han er perfekt skjønner du. Jeg blitt nok hakket på opp i gjennom årene :S Misforstå meg rett, han er en super pappa. Han har bare sine sider..

Jeg har fått mobilen tilbake. Heldigvis :)

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1166963376' post='3446149]

Det er mamma som står for julestresset her i gården :)

Han er bare sånn. Alltid vært det. Han er perfekt skjønner du. Jeg blitt nok hakket på opp i gjennom årene :S Misforstå meg rett, han er en super pappa. Han har bare sine sider..

Jeg har fått mobilen tilbake. Heldigvis :)

Har du? Så bra!

Det må jeg høre om. :-)

Annonse

Hva er det med deg da?

Har du en slitsom tid, eller liker du bare og sparke folk som ligger nede.

*himler med øynene*

Uhell skjer, sånn er det bare.

Du kan da vel for faen ikke påstå at noen "ligger nede" fordi noen reagerer på vedkommendes adferd og uvaner, og viser det??

Maken til dramatisering av en fillesak er det heldigvis sjelden man ser blant det som (i alder) kan kalles voksne folk.

Spørsmålet om hennes alder var nok ikke helt irrelevant.

Du kan da vel for faen ikke påstå at noen "ligger nede" fordi noen reagerer på vedkommendes adferd og uvaner, og viser det??

Maken til dramatisering av en fillesak er det heldigvis sjelden man ser blant det som (i alder) kan kalles voksne folk.

Spørsmålet om hennes alder var nok ikke helt irrelevant.

Dramatisering er det kun min far som har skapt.

Jeg bor for meg selv og det eneste jeg spurte han om var nr til hybelverten. Han jobber med han og har også nr hans.

Glad jeg ikke kjenner deg. Du må være en utrolig slitsom person som legger deg sånn opp i andres liv.

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167141302' post='3447797]

Dramatisering er det kun min far som har skapt.

Jeg bor for meg selv og det eneste jeg spurte han om var nr til hybelverten. Han jobber med han og har også nr hans.

Glad jeg ikke kjenner deg. Du må være en utrolig slitsom person som legger deg sånn opp i andres liv.

Når du pådytter andre brukere informasjon om en privatsak som mildt sagt kan betegnes som totalt ubetydelig, så må du regne med at du får motbør.

Annonse

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1167248898' post='3449312]

Ja, sånn går nu dagan. Håper du har det bra i din egen lille boble.

Må le...

...det er vel nettopp på grunn av at jeg IKKE bor i en boble, at jeg kan betrakte/kommentere folk når de befinner seg i en svært, svært liten og snever verden med sin "problemer"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...