Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.Jeg har da blitt sammen med min eks igjen etter et brudd so jeg gjorde for 2 år siden, den gangen var jeg ikke noe sjalu men bare hadde ikke de rette følelsene for henne. Nå ble vi da sammen igjen og har vært sammen i omlag 5 mnd, jeg er kjempe forelsket i henne og un sier huner forelsket i meg og.

Tingen er det at hun er også en person som kan bli tiltrukket av personer som har mye penger, bare fordi hun vil ha en del i de. Så dermed begynte hun og en annen fyr som har endel penger plutselig og sende sms'er til hverandre.Dette ble jeg utrolig skuffet over, det som var den største skuffelsen var at hun ikke frastøtet seg denne personen men derimot fant ut at hun skulle møte han og dette var helt uskyldig.

Men så begynte denne personen og forelske seg i henne og allikevell ga hun ikke signaler som i mitt perspektiv visste at hun hadde en kjæreste som er meg og er ikke interresert i noen andre.Jeg ble da veldig skuffet satt på jobb med en mage følelse som ikke kan beskrives med ord, hadde det veldig ondt og klarte ikke få denne hva gjør hun nå? er hun sammen med han? er hun utro? følelsen ut av hodet mitt.Jeg tok da dette opp med henne og sa at jeg synts ikke noe om personen du er sammen med, kan du venligst slutte og ha kontakt med han? det fører til mitt første spm hva dette et dumt trekk av meg?

Så videre sa hun at hun skjønte dette og skulle ikek ha kontakt med han, det resulterte da ikke i det allikevell og før jeg fikk snudd meg om gikk det rykter om at hun hadde rotet med en annen fyr på byen, akkurat det ryktet tror jeg ikke det ligger noe i men allikevell ble jeg bekymret for hvor dette skulle gå.

Så var jeg ute på byen en dag og en kompis av den mannen med mange penger kom bort til meg og sa du burde gjøre det slutt med din kjæreste, hun er ikke glad ideg, du skulle sett de mld hun sende ham i dette tilfellet gikk jeg i forsvar til henne og sa ja hvis meg meldingene, jeg elsker henne uansett hva du sierSå sender jeg en sms til min kjæreste da og hører om dette er sant?

hun benekter alt og sier at vi får heller ta det over sms, og da får jeg vite det var jeg som sendte mld til denne personen først (altså han som hadde mye penger.)I dette øyeblikket tenkte jeg sukk og sto igjen med noen valg:

1.Gjøre det slutt på flekken, grunnet hun har lyvet til meg.

2.Tilgi henne og si everybody makes mistakes

3. Være skikkelig skuffet og finne ut hva som ligger bak hele episoden og evt gå ut med og få ditt hjerte knus.

Jeg gikk for kategori 3.

Spurte hva som egentlig feilet henne? og at jeg beklager at jeg ikke er stenrik men så fører ikke penger kun med seg lykke de har også noen baksider.Hun svarte meg og sa jeg syntes han var interresant fordi han hadde mye penger, men jeg fant ut at jeg tok feil. Skjønner hvis du er sur nå ja No shit tenker jeg, og lurte på om hun trodde jeg skulle hoppe i taket av glede.

alt dette korresponderte til en løsning om at jeg tilga henne og hun sier og jeg tror at hun er forelsket i meg nå.Men jeg sitter igjen med et problem, en liten tanke i bakhodet som alltid vil være der.

Er hun utro med meg? skulle jeg tatt henne tilbake? problemet mitt er at selvom hun hadde ligget med 100 menn så elsker jeg henne så høyt at jeg hadde tilgitt henne på flekken tror jeg.Er det noe jeg kan gjøre med dette problemet? Hvordan får jeg tilbake tiltroen til henne og kunne stole på at jeg er det hun elsker i livet ikke noen andre.?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259388-sjalu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er en mellomstasjon for dette kvinnemennesket. Hun har deg fram til hun finner noe bedre.

Hvis du synes det er greit å være sammen med en kvinne du elsker fryktelig høyt, selv om hun åpenbart ikke elsker deg og stikker så fort en hun regner som bedre melder sin ankomst, så er det jo bare å fortsette.

Men hvorfor vil du være sammen med noen som ganske sikkert ikke elsker deg og som kommer til å stikke ved minste mulighet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259388-sjalu/#findComment-2067158
Del på andre sider

Du er en mellomstasjon for dette kvinnemennesket. Hun har deg fram til hun finner noe bedre.

Hvis du synes det er greit å være sammen med en kvinne du elsker fryktelig høyt, selv om hun åpenbart ikke elsker deg og stikker så fort en hun regner som bedre melder sin ankomst, så er det jo bare å fortsette.

Men hvorfor vil du være sammen med noen som ganske sikkert ikke elsker deg og som kommer til å stikke ved minste mulighet?

Vet ikke om jeg fikk sagt det i inlegget mitt, men hun angrer dypt på det hun gjorde og sa at hun er mer forelsket i meg for hver dag som går, så er vell det som er lokkende..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259388-sjalu/#findComment-2067548
Del på andre sider

Annonse

Gjest Humlepungen

Du skal ikke se på hva folk sier, men på hva folk gjør.

Dette er noe du sikkert trenger å minne deg selv på opp i dette her.

Hun sier mye rart med ord, men hva er det hun faktisk gjør. Du lurer på hvordan du skal få tillit til denne jenta. Men fakta er at du ikke greier å få tillit til henne når hun oppfører seg som hun gjør. Lyver, flørter og går etter mannfolk med penger. Dette er ikke noen fremtid i kjære deg.

Tipper på at du er ganske ung. Nær 20 tenker jeg? Da er det vanlig å tro at "den jeg har nå er den eneste ene!". Men det stemmer nok ikke.

Tenk så deilig det ville være for deg å bli sammen med en jente som elsket deg og dreit i om du hadde millioner i banken eller ei. Tenk så deilig å ha ei jente som er ærlig i de viktige sakene!

Lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259388-sjalu/#findComment-2068119
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...