theman19 Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Heisann. eg har hatt litt problemer med hjerte føler eg. det stikke noe veldig i hjerte. mange ganger til dagen.. og noen ganger låser det seg. er det noe farlig eller galt me hjerte mitt? 0 Siter
punky brewster Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Du må ta deg en tur til legen, slikt er viktig å få undersøkt. 0 Siter
theman19 Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Skrevet 24. desember 2006 Du må ta deg en tur til legen, slikt er viktig å få undersøkt. ja. men er noe gale trur du?? bestefar min hadde hjerteproblema å dødde av det. far min og he det. men er ikke død 0 Siter
punky brewster Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 ja. men er noe gale trur du?? bestefar min hadde hjerteproblema å dødde av det. far min og he det. men er ikke død Det trenger ikke å være farlig, men slikt bør uansett sjekkes. 0 Siter
hidi Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Om du er 19 år trenger du ikke bekymre deg en plass! Om du ikke er svært overvektig og røyker... De fleste leger vil likevel holde et øye med deg pga hjertehistorier i familien. En seriøs lege vil da ta deg inn til kontroll en gang i året. Men du trenger absolutt ikke å bekymre deg nå... God jul! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 ja. men er noe gale trur du?? bestefar min hadde hjerteproblema å dødde av det. far min og he det. men er ikke død Det kan også være stress, men ta en tur til legen. 0 Siter
theman19 Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Skrevet 24. desember 2006 Om du er 19 år trenger du ikke bekymre deg en plass! Om du ikke er svært overvektig og røyker... De fleste leger vil likevel holde et øye med deg pga hjertehistorier i familien. En seriøs lege vil da ta deg inn til kontroll en gang i året. Men du trenger absolutt ikke å bekymre deg nå... God jul! okej:) takk:) mn eg he røygt i mange år.. god jul til deg også 0 Siter
hidi Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 okej:) takk:) mn eg he røygt i mange år.. god jul til deg også Men du er bare 19 år, og det er umulig å røyke på seg sykdommer i så ung alder... Nyt julen og gå til lege på nyåret og be om en sjekk. Hjertene våre kan oppføre seg litt merkelig til tider, og det blir ikke bedre av at man blir redd. Ikke tenk på hjertet, og det vil roe seg av seg selv... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.