Gå til innhold

En hilsen til alle som ikke har det så bra

Anbefalte innlegg

Gjest Med tårer på mitt kinn...
Skrevet

Det sies at i jula blir gledene større for dem som allerede har det bra, og sorgen tyngre for dem som allerede sliter...

Vil bare sende en liten hilsen til alle som ikke har det så bra i dag - uansett årsak! I denne familiehøytiden over alle familiehøytider blir kontrasten stor til dem som savner noen av sine, som ikke har barn, men som ønsker det, som ikke har det greit i ekteskapet m.m.

Stor klem sendes i lufta!

Skrevet

Stooor klem sendes tilbake!

Jeg har det ikke vondt, men jeg tenker på alle som lider...

Må dere ha en fredelig høytid!

Skrevet

Takk skal du ha.

Har min første jul uten barn og er helt alene. Gamle foreldre hvor en av de er veldig syk. Blir en uvant jul ja, men sånn er livet.

Skrevet

tusen takk for en fin hilsen:)

er i leiligheten for meg selv siden jg ikke kan være hos foreldrene nå (barnevernet osv) det er greit for da for jg rydda.. jg og typen har ikke helt hatt det så bra i det siste han ringte meg i istad og da prata vi litt.. det hjalp litt

Gjest kvitsymra
Skrevet

Takk skal du ha.

Eg er i utlandet i aar, og syntes det for saa vidt aa reise bort fra jula. Men det er ikke kjekt aa vaere den eneste ved sitt bord i spisesalen, mens andre familier har sine bord.

Vet ikke helt hvor eg skal gjöre av meg i jula, for aa slippe smerten...

Eldste ungen sa til faren at hun hadde den beste julen "ever". Han og familien hans "digger" jul. Eg kan ikke gi henne eller lillesösteren det, dessverre. For taarene mine renner hver jul.

Det er kanskje egoistisk av meg aa ville ha jul med ungene mine neste aar, og la de se at eg er trist deler av denne dagen... Men eg vet ogsaa et de er balsam for min sjel, og faar meg til aa smile ogsaa. Men et barn skal ikke ha til oppgave aa tröste en voksen..

Ja, ja.

Snart er denne tiden over. 50 uker til neste gang.

Eg vet eg i allefall kommer til aa leke mer med jentene mine naar eg kommer hjem. De digger naar mamma spiller spill med dem, eller blir med paa gjemsel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...