vigge Skrevet 27. april 2001 Del Skrevet 27. april 2001 Mærkelig cyklus Kære Doktoronline Jeg har nogle problemer med at forstå mit underliv !! I december 00. havde jeg en ufrivillig abort i 12. uge - fik en udskrabning. Min menstruation kom 30 dage efter. De efterfølgende cykler har været 30 - 35 - 32 dage - rimelig regelmæssige. I den cyklus på 35 dage, havde jeg en lille blødning på 14. dagen, min ægløsning, ifl. temp. kurve lå omk. 23. dag. I min nuværende cyklus er jeg på 17. dagen og har i går og idag haft rødligt udflåd. Det drejer sig ikke om et kontinuerligt flow. Mine spørgsmål går på, om dette er hormonelle forstyrrelser efter aborten, da jeg ikke tidligere har haft disse blødninger midt i cyklus. Kan det være andet ? Hvad kan jeg gøre ved problemet? Vi prøver atter igen at opnå en graviditet, men er det dumt hvis hormonerne spiller mig et puds ? Er det muligt at det rødlige udflåd i denne cyklus signalerer ægløsning ? Jeg er 28 år, er hamrende træt af ikke at kunne finde ud af min krop, da vi ønsker os et barn meget snart. Vi har nu forsøgt i 2 år. Forinden da har jeg 7 år på p-piller bag mig. Jeg håber på et svar fra jeg. På forhånd tak og tak for den indsats i yder her på siderne. Kærligst Vigge - Vigge 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/25945-m%C3%A6rkelig-cyklus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 27. april 2001 Del Skrevet 27. april 2001 Ja, de blødninger du beskriver kan være tegn på ægløsning, den kommer som regel to uger før menstruationen. Hvis I har forsøgt at opnå graviditet i to år er det på tide at søge læge for hjælp med udredning af mulige årsager. Gå til din lege og få evt henvisning til en gynækolog. I ventetiden kan du måle temperatur dagligt i et par måneder. Skriv dem ned på et ternet ark og anfør menstruation og de små mellemblødninger. Det kan hjælpe lægen til bedre at kunne vurdere situationen. Held og lykke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/25945-m%C3%A6rkelig-cyklus/#findComment-107178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.