Gå til innhold

Litt rart spørsmål kanskje, angående urin... :-S

Anbefalte innlegg

Gjest Må bare høre med dere...

Jeg tror ikke jeg er gravid, nesten ikke i det hele tatt... Men langt langt der inne et sted så har jeg en bitteliten bekymring om "tenkt om..."... For teoretisk sett så KAN jeg være det, men da har virkelig tilfeldighetene slått til og... Det er så godt som ikke mulig. Men jeg har hatt noen symptomer i det siste som jeg ikke vet hva er... Litt kvalme, urolig søvnmønster og nå... gul urin!

Derfor spør jeg, har dere merket noe forskjell på selve urinen i forbindelse med svangerskap? Annet enn hyppig... Jeg har ikke urinveisinfeksjon, ikke vondt og ikke drukket mindre/svettet mer enn vanlig... Jeg syns det lukter litt mer også... Jeg har også hatt mye mer utflod (hvit lotionaktig) enn vanlig. Men, jeg har hatt mensen så jeg tviler jeg er gravid. Men, jeg hadde mye mer vondt første dagen i syklusen denne mnd enn vanlig... Lå i fosterstilling på sofaen her...

Jeg trenger vel bare en bekreftelse på at mine symptomer nok ikke er tegn på en eventuell graviditet. For en graviditet er litt for tidlig for oss... Hvertfall i forhold til planen :-)

Fortsetter under...

Av alle de hundrevis av urinprøver jeg har sett har jeg aldri lagt merke til at de gravide har gulere urin enn andre. Fargeforskjeller kan oppstå ved at en drikker mindre eller mer enn vanlig, ved inntak av spesiell mat eller medisiner.. Kjøp deg en graviditetstest på apoteket.. da får du et helt sikkert svar på om du er gravid eller ikke. Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...