Gå til innhold

Hva betyr dette?! - Om eggløsning/utflod

Anbefalte innlegg

Gjest forvirret nå...

Jeg har skjønt det sånn..., og funnet ut at det måtte stemme for meg... At når man/jeg har eggløsning, så har jeg slimete og nokså klar utflod. Men nå fant jeg dette sitatet på en side som het sit.no eller noe sånt:

"Noen kvinner opplever økt utflod i forbindelse med eggløsningen. Slik gjør kvinnekroppen det lettere for sædceller å komme fram til og befrukte egget. Ved eggløsningen blir utfloden din mer klebrig, ugjennomsiktig og mindre sammenhengende. Yngre kvinner har ofte mer utflod, men dette avtar med årene."

Ugjennomsiktig og mindre sammenhengende? Betyr det at når jeg nå har hatt mer utflod enn vanlig som har vært hvit og litt "lotionaktig" og så mye at det har rent ut en stor dråpe når jeg har vært på do- så kan det bety at jeg har eggløsning? Eller hva betyr det? JEg har forøvrig ikke hatt så mye utflod som nå på veldig veldig lenge....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259528-hva-betyr-dette-om-eggl%C3%B8sningutflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...