scorpion71 Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Hei! Har en sambo som har mistet sexlysten helt Han er 32 år, og har tatt 3-4 kurer med testo / deca. Siste kuren var for 1 1/2 års tid siden, og lysten ble helt borte nå for ca. 3 mnd. siden. Han har heller ikke reisning om morgenen. Dette sliter enormt på forholdet vårt... i tillegg til at han er humørsyk (aggressiv) og deppa. Er det kurene som er årsaken til dette? Kan det være at han har ødelagt kroppens egen evne til å prod. testo for godt, eller? Føler vi sklir bare mer og mer fra hverandre... Håper noen vil svare meg. 0 Siter
Gjest svf Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Jeg ville ha oppsøkt lege. Det at han ikke har ereksjon om morgenen kan tyde på at manglende lyst/ereksjon kan ha en fysisk årsak. 0 Siter
scorpion71 Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Jeg ville ha oppsøkt lege. Det at han ikke har ereksjon om morgenen kan tyde på at manglende lyst/ereksjon kan ha en fysisk årsak. Han skal bestille seg time til fastlegen så snart som mulig, heldigvis! Lurer bare på om noen har vært i samme / lignende situasjon? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.