Gjest kvitsymra Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 En kar kom bort til meg, 5 minutter at en ankom en bar. Oversatt til norsk: "De har en saa vakker byste!" Eg holdt paa aa daane. Genseren strammet litt. Det var ingen utringing.. Hadde han bare kommentert min blaa öyner, eller noe.. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 *ler* Det er en sånn replikk som hadde fått ham til å dette i bånn på sjekkelisten for min del også Greit nok, en vet jo at en del tenker slikt, men det ligger litt eleganse i å ikke si alt en tenker på også. Å kommentere "sexuelle" steder på kroppen er ikke kjekke sjekkereplikker, synes jeg 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 byste?? kunne jo kommet med et litt bedre ord enn det... 0 Siter
punky brewster Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Uansett dårlig sjekkereplikk, så er det jo alltid godt med et kompliment. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.