Gå til innhold

Hva er en liten eller stor penis?

Anbefalte innlegg

Gjest Bare balla
Skrevet

Gutt på 28 med en penis som er 16,5 - 17 cm stiv. Kjærsten min fortalte meg her en dag at hun traff en fyr som en gang hadde en penis som var 5 cm stiv og selv har hun vært sammen med en som hadde en på litt over 20 cm. Da kom jeg til å tenke på hva er egentlig en liten, stor eller normal penis? Er det noe som heter mikropenis? Det hører med til historien at sex med han som hadde en stor pølse var ofte vondt og ubehagelig og hun fikk nesten aldri orgasme.

punky brewster
Skrevet

du har en helt normal penis i lengde trur jeg.

For meg er det uansett tykkelsen som er viktig, vil heller ha en kortere og tykk enn en lang og tynn. Blir den for lang, gjør det bare ondt.

jeia1365380317
Skrevet

det er ikke størelsen fet kommer ann på men om du kan å bruke den du har :)

klem

Skrevet

Snittet ligger vel på rundt 14 cm tror jeg. 5 cm i stiv tilstand er smått! Men personlig synes jeg ikke det er noe om å gjøre at den er langt over 20 cm heller.

Skrevet

Snittet ligger vel på rundt 14 cm tror jeg. 5 cm i stiv tilstand er smått! Men personlig synes jeg ikke det er noe om å gjøre at den er langt over 20 cm heller.

Men hva synes du er max? 20?

Skrevet

du har en helt normal penis i lengde trur jeg.

For meg er det uansett tykkelsen som er viktig, vil heller ha en kortere og tykk enn en lang og tynn. Blir den for lang, gjør det bare ondt.

Hva med kort og tynn....? :-)

Skrevet

Men hva synes du er max? 20?

Jeg har ikke akkurat noe som er max. lengde for meg da. :o) Hadde en elsker som var ca. 23 cm og det var i grunnen nok!

Men det skulle nok vært svært avvikende den ene eller den andre veien om det skulle vært dumpegrunn for å si det sånn.

Skrevet

Er snittet rundt 14??

Trodde gjennomsnittet var 15-18 jeg.? Tar jeg helt feil nå?

Skrevet

Damene er ikke mer enn 12-15 cm dype, så hvor skal du gjøre av resten?

:-)

En hest eller ku er dypere.

punky brewster
Skrevet

Hva med kort og tynn....? :-)

Da er det ekstra viktig at de kan bruke den og er flink på alle områder, ellers blir det kjipt med en liten tynn.

Liker litt tykkelse

Skrevet

Altså:

Det er ikke lengden, men meter pr sekund som betyr noe (i tillegg til andre ting.. selvsagt...)

Meter pr sekund?

Jeg ser for meg en diger rull som du ruller fort ut av. 2 m/s blir 20 m på 10 sek.

Skrevet

Tror snittet er rundt 14 i lengde og 12 i omkrets.

Gjest jenteorakelet
Skrevet

Damene er ikke mer enn 12-15 cm dype, så hvor skal du gjøre av resten?

:-)

En hest eller ku er dypere.

øy du, dama formes etter hva hun får. Har hun bare hatt en med en på 8cm, så er det omtrent som å stange for en som prøver seg med det dobbelte. Men hun formes av denne, dvs blir dypere.

Skrevet

øy du, dama formes etter hva hun får. Har hun bare hatt en med en på 8cm, så er det omtrent som å stange for en som prøver seg med det dobbelte. Men hun formes av denne, dvs blir dypere.

Hm.

Jeg vet den tøyer seg, men trodde ikke i lengden.

Gjest strøk i matte..
Skrevet

Tror snittet er rundt 14 i lengde og 12 i omkrets.

12? i omkrets?

Hmmmmmmmmm...... Ække omkrets diameter ganger 3 eller no? pi altså?

12 cm? det høres ekstremt tykt ut for meg altså..! nå har jeg ikke sett så mange da, men de har ikke vært spessielt tykkere en at jeg kan holde RUNDT hele med hånden min :) (har ikke så lange fingre heller)

Jaja, sikkert bare meg og matte som lager krussedull for meg- men når du sier 12cm i omkrets så HØRES det alt for tykt ut for meg, ser for meg en stor colaflaske størrelse, men det er sikkert bare meg..eller..hm! :)

Hva er omkretsen på en 1 1/2 brusflaske da vil dere tro? må ha noe og forholde meg til her...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

12? i omkrets?

12 cm? det høres ekstremt tykt ut for meg altså..! nå har jeg ikke sett så mange da, men de har ikke vært spessielt tykkere en at jeg kan holde RUNDT hele med hånden min :) (har ikke så lange fingre heller)

Jaja, sikkert bare meg og matte som lager krussedull for meg- men når du sier 12cm i omkrets så HØRES det alt for tykt ut for meg, ser for meg en stor colaflaske størrelse, men det er sikkert bare meg..eller..hm! :)

Hva er omkretsen på en 1 1/2 brusflaske da vil dere tro? må ha noe og forholde meg til her...

Omkrets er hvor langt det er rundt noe. Så du trenger ikke å regne, bare mål med et cm mål. En tom dolrull er 14-15 cm i omkrets, så 12 er ikke så veldig tykt.

Skrevet

12? i omkrets?

Ta en taustump på 12 cm og legg den i en runding på bordet. Da ser du hvor "tykt" det er.

Skrevet

12? i omkrets?

hvordan kunne du tenkt deg å måle diameteren av en penis??

Skrevet

12? i omkrets?

12 i diameter hadde blitt ganske ekstremt, ja.

Men du blander omkrets og diameter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...