Gå til innhold

Vaksine??!!

Anbefalte innlegg

Forhåpentligvis. Men det tok jo en ekstern avsløring i 2006 før Folkehelsa klarte å innrømme at noe har gått galt med hjernehinnevaksina de startet forsøk med i 1988.

Synes slikt er skremmende, jeg.

Ja det er skremmende.

Jeg vet ikke hvor Laban har det fra at det er lite som tyder på at det er en sammenheng?

Tvert imot, en eller to har allerede det bekfreftet, og man vet fra før at vaksiner er utløsende for ME i mange tilfeller.

Og hvor stør økningen av ME var etter vaksineforsøket vet man ikke noe om enda, man vet bare at svært mange utviklet ME raskt etter vaksinen, og mange fikk sterke symptomer samme dag og uke som vaksinen ble satt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259742-vaksine/page/2/#findComment-2114571
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er skremmende.

Jeg vet ikke hvor Laban har det fra at det er lite som tyder på at det er en sammenheng?

Tvert imot, en eller to har allerede det bekfreftet, og man vet fra før at vaksiner er utløsende for ME i mange tilfeller.

Og hvor stør økningen av ME var etter vaksineforsøket vet man ikke noe om enda, man vet bare at svært mange utviklet ME raskt etter vaksinen, og mange fikk sterke symptomer samme dag og uke som vaksinen ble satt.

Ja, skremmende er det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259742-vaksine/page/2/#findComment-2114720
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...