radiator Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hei, dette er vel kanskje tradisjonelt et forum for det sterke kjønn men jeg skriver som en frustrert ektemann. Ser at det er endel tråder her som handler om hvor ofte man gjør det og det er vel et problem hos. Det er ikke langt ifra at jeg kan telle med fingrene hvor mange ganger vi har gjort det i år 2006. har vært gift i 3-4 år nå. Hun er ikke gravid, har ikke vært gravid men ting har bare gått nedover. Jeg tror det nærmer seg tre måneder sist. Og jeg vet ikke helt hva jeg skal peke på som problemet. Blir litt frustrert og på gråten av hele situasjonen. Er liksom glad i kona og sånt men det er liksom ikke fullstendig dersom vi har gitt opp sex'en. Ofte når jeg prøver å snakke romantisk så føler jeg at det blir tull og det ender litt opp med at vi bare begynner å le over det. Og jeg føler iallefall ikke at hun selv sier noe særlig romantiske ting til meg. Jeg har ikke hatt noen andre forhold til andre før henne og det har ikke hun heller da. Men jeg har vel pratet med ei jente på nett før henne og det er kanskje ikke helt det samme men vi skrev romantiske ting til hverandre, og hun falt iallefal for ordene mine - jeg syns kanskje det er lettere å være romantisk "skriftlig" eller kanskje det var fordi det var en avstand, at man ikke kunne se den andre men bare forestille seg hvordan den andre følte det. Uansett - dette gir jo utslag for meg i allefall i generell frustrasjon, apati og jeg får dårlig humør. Det sies at det er ofte viktig med et forspill men vi har vel en litt ulik oppfatning av hvordan det kanskje skal være. Jeg har ofte lyst til å massere henne med olje og stryke henne på kroppen men svært ofte får jeg bare svaret - ikke idag. Hun har også en annen oppfatning enn meg om oralsex, det vil hun absolutt ikke være med på. Jeg får ikke lov og hun vil heller ikke om dere skjønner. Har egentlig gitt opp dette da hun ikke er intressert, og hun har sagt nei i iallefall to år. Videre så pleier hun å bli våt og sånn da men det stemmer svært sjeldent med tidspunktet, og for henne virker det ikke spesielt opphissende, men mer som et problem men når vi derimot har prøvd å ha sex så kan hun til tross for langt forspill være veldig tørr, vi har prøvd med diverse kremer uten at det hjelper - selv om det blir lettere så gjør det allikevel vondt, det ender jo opp med at jeg bare gir opp. alt dette fører jo til at jeg må ty til andre ting som man finner på internett og slikt, uten at jeg egentlig liker det eller får veldig stor glede av det. hva skal jeg gjøre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/259745-n%C3%A5r-ingenting-stemmer-mer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest børstine Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 hei. skjønner du er fortvilet. Det er vanskelig når man så gjerne vil, men ikke får situasjonen til å endre seg. Men, ønsker din kone å endre på dette? Noen personer trives med lite sex? nei, ikke vet jeg. Det er iallefall viktig at kommunikasjonen mellom dere fungerer. Vet om endel nettsider der man får tips til hvordan man kan finne tilbake til sexlivet. Lommelegen.no og erotikknett.no har endel tips. Ulike faser man går gjennom for å få sex livet til å kunne fungere igjen. Kanskje greit å utelukke fysiologiske grunner også? P-pille, spiral, hormoner osv som kan bidra til mindre lyst. Som igjen bidrar til at den ene parten tror den andre ikke tenner? Som igjen bidrar til dårlig selvtillitt...-->mindre sex osv osv. Tror det er lett at man ender opp i en ond sirkel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/259745-n%C3%A5r-ingenting-stemmer-mer/#findComment-2071402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
songbirdy Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei! Jeg skjønner at situasjonen er fortvilende! Jeg har aldri vært i din situasjon. For meg høres det ut som om du gjør ting riktig, og er hensynsfull, øm og oppmerksom for hva hun vil. Men det virker som om dere ikke snakker spesielt godt sammen om seksuallivet deres, og det har blitt en ond sirkel. Kanskje hun trenger noe _helt_ annet enn ømhet og nærhet? Kanskje hun er en av dem (som meg) som liker å bli tatt med storm og gjerne litt røft? Men kanskje det ikke er noe for deg... Uansett - dere får det ikke bedre ved å ikke snakke sammen om disse tingene. Det er vanskelig -for det er jo det mest personlige vi har, men det MÅ jo til ellers blir det ingen bedring.. Dere må gå inn i det med innstillingen at dere ikke er ute etter å såre hverandre, men hjelpe hverandre til å få et fantastisk sexliv (og samliv). Ta gjerne kontakt med en sex eller samlivsterapeut. Det er mye mindre skummelt enn man tror! Håper dere finner ut av det! Lykke til... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/259745-n%C3%A5r-ingenting-stemmer-mer/#findComment-2111214 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.