Gå til innhold

livmortapp igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest tappfinner

Har nettopp "oppdaget" livmortappen min. Har lest på pernille.info og sett hvordan den ser ut. Men min kjennes ikke sånn ut.

Idag kjente jeg på den og en pekefingerlengde inn i skjeden kjennes den ut som en slags tupp på et par cm (som også har et par klumper på seg, jeg har kjønnsvorter, kan det være det?), ovenfor der igjen kjenner jeg "hullet" som er som et ovalt hull som alltid virker åpent, når jeg har kjent hvertfall.

For noen dager siden var denne tappen lenger oppe, tror det var rundt eggløsning. Nå sitter den langt nede igjen. Har aldri kjent denne tappen før selv om jeg har kjent inni der.

Kan det være at jeg har fått livmorfremfall? Vi prøver å bli gravide og nå er jeg redd det er noe galt så jeg må operere og aldri kunne få barn igjen....(har 3) Håper noen her inne har svar til meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259830-livmortapp-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bortsett fra de to kulene du sier du kjenner, så høres dette helt normalt ut.

Jeg vet ikke hvordan kjønnsvorter utarter seg, men det høres jo naturlig ut at det kan være et par kjønnsvorter du har der da... Kanskje du finner noe mer om dette hvis du søker på kjønnsvorter? Hvor de kan være i kjeden?

Livmortappen kan forandre stilling og plassering i kjeden flere ganger i løpet av en dag visstnok. Og "konsistensen" kan også forandre seg. Hard, myk osv. Men dette har du sikkert lest om på pernille.info :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259830-livmortapp-igjen/#findComment-2075067
Del på andre sider

Gjest tappfinner

Bortsett fra de to kulene du sier du kjenner, så høres dette helt normalt ut.

Jeg vet ikke hvordan kjønnsvorter utarter seg, men det høres jo naturlig ut at det kan være et par kjønnsvorter du har der da... Kanskje du finner noe mer om dette hvis du søker på kjønnsvorter? Hvor de kan være i kjeden?

Livmortappen kan forandre stilling og plassering i kjeden flere ganger i løpet av en dag visstnok. Og "konsistensen" kan også forandre seg. Hard, myk osv. Men dette har du sikkert lest om på pernille.info :-)

Tusen takk for svar. Ble litt beroliget, men for 1 år siden kjentes det ikke sånn ut i det hele tatt, derfor jeg er litt bekymret, da kjente jeg bare en rund "kule" langt inne i skjeden. Måtte bruke langfingeren for å kjenne det, mens nå kjenner jeg det bare noen få cm fra inngangen.

Hullet i tappen som jeg kjenner sitter liksom bakenfor og ovenfor enden på tappen, hvis du skjønner hva jeg mener. Vanskelig å beskrive det. Føler liksom at enden er så lang.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259830-livmortapp-igjen/#findComment-2076089
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...