Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med ei jente i snart et år. Vi har det bra sammen mye av tiden og er i dag samboere. Likevel har det vært episoder, spesielt for et halvt års tid siden som får meg til å lure hva egentlig jeg holder på med. . . Episodene som hun har fortalt om i ettertid er av typen; sendt sms til eks mann med jeg elsker deg, savner deg osv, men både dagen før og seinere sagt at hun elsker meg. I ettertid har hun sagt at hun var usikker på hvem hun elsket i denne perioden, men valgte altså å ikke ta dette opp med meg, bare late som ingenting. Det har også vært episoder hvor vi har vært ute på byen sammen og hun har lagd en scene og sjekka opp en annen fyr, men hun bedyrer i ettertid at det ikke har skjedd noe. Jeg sitter igjen med en opplevelse at hun hele tiden har sagt at hun elsker meg, at hun vil ha barn med meg og gifte seg med meg, og at disse episodene har kommet som lyn fra klar himmel. I dag er jeg ganske utrygg på henne og blir gående ofte å lure på hva hun egentlig føler for meg, hva hun føler for sin eksmann og hva hun egentlig tenker om vårt forhold. For et par dager siden var det nok en scene hvor hun skjelte meg ut og dro ut på byen, men jeg dro etter å da ble hun med hjem og angret selvfølgelig dagen etterpå. Det var også en annen episode i høst hvor hun den ene kvelden sa jeg elsker deg, bla bla, men den neste dagen ringte meg på jobb og gjorde det slutt. Den kvelden dro hun også ut på byen med en venninne, men det skjedde selvfølgelig ikke noe? Jeg synes disse episodene er svært slitsomme og vet ikke min arme råd, fordi jeg er jo glad i henne, men jeg vet ikke hvor mye lenger jeg orker denne ustabiliteten hennes eller hvordan jeg kan forstå den. Noen gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259871-fortvila/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun høres veldig ustabil ut. En slik oppførsel hadde nok ikke jeg funnet meg i.

Du vil nok få det bedre uten henne, og du fortjener absolutt noe bedre!

Men om du elsker henne inderlig, så er situasjonen forferdelig.

Eneste rådet jeg kan gi, er at du forlater henne. Beklager.

Håper du finner ut av dette rotet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259871-fortvila/#findComment-2073001
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...