Gå til innhold

Hvordan finne ut om han er interessert?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest som honning

Godt spørsmål;) Har lurt på det samme selv. Jeg pleier å tenke sånn at hvis han svarer på meldinger og kanskje spør meg om noe annet enn det jeg spurte han om, DA er han interessert.. Men flere ganger har jeg tenkt slik, og da har han bare spurt fordi han faktisk lurte, ikke fordi han var interessert..:(

I går var jeg ute og sendte (såklart!) en melding til han jeg er interessert i, der det stod mye tull bare for å få melding tilbake. Så fikk jeg ikke melding tilbake før akkurat nå.. Jeg tenker at da må han være litt interessert? Når han sender melding så lenge etterpå? (Men antakelig er det bare jeg som håper på at han er det, slik at jeg tror alt han sier og gjør er flørting.. Han oppfører seg sikkert sånn mot meg som han oppfører seg mot alle sine andre venner...;)

Gjest Mystikum

Godt spørsmål;) Har lurt på det samme selv. Jeg pleier å tenke sånn at hvis han svarer på meldinger og kanskje spør meg om noe annet enn det jeg spurte han om, DA er han interessert.. Men flere ganger har jeg tenkt slik, og da har han bare spurt fordi han faktisk lurte, ikke fordi han var interessert..:(

I går var jeg ute og sendte (såklart!) en melding til han jeg er interessert i, der det stod mye tull bare for å få melding tilbake. Så fikk jeg ikke melding tilbake før akkurat nå.. Jeg tenker at da må han være litt interessert? Når han sender melding så lenge etterpå? (Men antakelig er det bare jeg som håper på at han er det, slik at jeg tror alt han sier og gjør er flørting.. Han oppfører seg sikkert sånn mot meg som han oppfører seg mot alle sine andre venner...;)

Ja.. det er veldig vanskelig å tolke interessen. Han jeg liker er veldig oppmerksom på meg når vi er sammen, stiller masse spørsmål og virker svært hyggelig. Tror han snakker mer med meg enn andre i nærheten, men han sender meg ikke meldinger og slikt... ikke svarer han heller, men kanskje han er en person som ikke skriver så mye meldinger.

Gjest Skipatron

"Han oppfører seg sikkert sånn mot meg som han oppfører seg mot alle sine andre venner...;)"

Hehe.. Ja.. Du overanalyserer noe helt vanvittig. :)

Gjest Elextra

Jeg ville i hvertfall ikke satset på sms eller annen skriftlig måte. Da blir det fort mistforståelser.

Ville neppe heller sagt det rett ut, med mindre situasjonen bød seg naturlig.

Antakelig ville jeg forsøkt å flørte/hinte, med håp om at han etterhvert tok det. Da ville han også få sjansen til å avvise meg uten å måtte si det rett ut. Men gutter/menn er jo ofte ikke så flinke til å ta hint, så kanskje måtte jeg, etter å ha forsøkt en stund på denne måten, si det rett ut likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...