Gå til innhold

Bunnløst fortvilet, ja...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trenger hjelp nå!

8

• ShitDiddelyDo

5

• Frøken Pryd

3

• hidi

3

Synes du ikke det er litt kynisk å ringe ei jente og be henne overnatte, når han vet at hun er interesert og han ikke?

Ikke når han har forklart henne at han ikke er klar for noe mer.

Hvis hun ikke kan leve med å være en "useriøs" flørt, burde hun i så fall takket nei.

Han tror helt sikkert hun synes sex i ny og ne er helt ok. De fleste jenter sier tross alt fra hvis det ikke er nok.

Og man sier ikke fra ved å fortsette sexen.

Hvis han lyver er det en annen sak.

Annonse

Jeg visste jo at du hadde rett før du svarte også :)

Og jeg er alltid ute etter klare og ærlige meninger, stakkars meg sympati klarer jeg å oppdrive fra omgangskretsen, de er jo ikke nøytrale :)

Neste gang jeg går på en smell, og det kommer jeg garantert til å gjøre, håper jeg i hvert fall folk gir meg gode råd, dersom jeg spør, og ikke kosemumser meg som om jeg var en fem år gammel unge som trenger trøst.

Men det er enklere med faste nick, for da vet jeg hvem jeg kan svare uten å tråkke noen på tærne. :)

Gjest Persille

Takket du eller takket du ikke;) ?

Jeg ringte og takket...

Men angrer litt :)

For når jeg ringte, så sa jeg "det er vel egentlig litt imot reglene å sende blomster til jenter som har sagt de ikke vil snakke med deg mer?" - og han svarte jo noe sånt som "du snakker jo med meg nå, og du er glad"....

Så; han oppnådde jo forsåvidt det han ville, jeg ga meg på mitt standpunkt...

Men, jeg utviste vanlig høflighet, jeg kunne jo ikke gjort noe annet - det hadde vært ufint, selv om jeg ikke ville gi ham rett.

Men; jeg har ikke hørt ett ord fra ham siden... Så ikke vet jeg hva han ville oppnå :)

(Jeg har ikke tatt kontakt med ham heller da...)

Gjest Persille

Neste gang jeg går på en smell, og det kommer jeg garantert til å gjøre, håper jeg i hvert fall folk gir meg gode råd, dersom jeg spør, og ikke kosemumser meg som om jeg var en fem år gammel unge som trenger trøst.

Men det er enklere med faste nick, for da vet jeg hvem jeg kan svare uten å tråkke noen på tærne. :)

Lover å være ærlig - ekkelt ærlig ;)

Jeg får jo stadig kjeft for å si ting som de er, så det er godt vi er to om ikke annet!

Jeg ringte og takket...

Men angrer litt :)

For når jeg ringte, så sa jeg "det er vel egentlig litt imot reglene å sende blomster til jenter som har sagt de ikke vil snakke med deg mer?" - og han svarte jo noe sånt som "du snakker jo med meg nå, og du er glad"....

Så; han oppnådde jo forsåvidt det han ville, jeg ga meg på mitt standpunkt...

Men, jeg utviste vanlig høflighet, jeg kunne jo ikke gjort noe annet - det hadde vært ufint, selv om jeg ikke ville gi ham rett.

Men; jeg har ikke hørt ett ord fra ham siden... Så ikke vet jeg hva han ville oppnå :)

(Jeg har ikke tatt kontakt med ham heller da...)

Å, den kommentaren var ganske arrogant og den kunne ha spart seg, men nå er ikke jeg noe god på å vite hva gutter tenker heller da:)

Gjest Persille

Å, den kommentaren var ganske arrogant og den kunne ha spart seg, men nå er ikke jeg noe god på å vite hva gutter tenker heller da:)

Det er det som er problemet hele veien her...

Han får det stort sett som han vil, uten at jeg kan gjøre noe annerledes.

Så nå holder jeg meg bare unna, det er det desidert letteste i lengden antagelig, selv om det ikke akkurat er lett nå :)

Og jeg trenger ikke treffe ham hele neste uke heller - så det er ikke evnt. før uken etter vi treffes tilfeldig, og da må jeg jo ha klart å komme meg videre. To uker uten kontakt i det hele tatt burde holde.

Vet du hva? Jeg tror ikke dette er en mann du ønsker å satse på.

Han synes det er herlig å ha sex med deg. Han synes det er flott å ha ei som er klar når han vil. Men han vil ikke være kjæresten din. Og jeg tviler veldig sterkt på at han noen gang vil bli en kjæreste du ønsker å ha.

Så dessverre, mitt råd er å kutte ham ut!

Annonse

Det er det som er problemet hele veien her...

Han får det stort sett som han vil, uten at jeg kan gjøre noe annerledes.

Så nå holder jeg meg bare unna, det er det desidert letteste i lengden antagelig, selv om det ikke akkurat er lett nå :)

Og jeg trenger ikke treffe ham hele neste uke heller - så det er ikke evnt. før uken etter vi treffes tilfeldig, og da må jeg jo ha klart å komme meg videre. To uker uten kontakt i det hele tatt burde holde.

Da trekker jeg tilbake det jeg først skrev til deg:)

Det er nok lurest og holde seg unna han ja.

Gjest Humlepungen

Han vil bare ha deg for å ha sex. Det tror jeg. At han vil ha sex med deg og er kjærlig i den sammenheng har ingenting med hva han føler for deg. Og det handler ikke noe om at det er noe galt med deg.

Du har to valg her. Enten fortsette med denne mannen og bli psykisk ødelagt. Eller kutte det seksuelle forholdet. Da vil du ha det vondt i en periode, men du vil få det bedre etter hvert.

Du blir utnyttet. Er 99% sikker. Noen karer er bare slik. Det er vanskelig for deg å innrømme for deg selv fordi du er følelsesmessig knyttet til han.

Men mitt objektive råd er... kutt kontakten med han. I hvert fall den seksuelle kontakten.

Gjest Humlepungen

Huff, jeg vet hvordan du har det.....er i en lignende situasjon selv.... Og det er forferdelig vanskelig...

Ikke har jeg noen gode råd heller, for jeg sliter selv med hva jeg skal gjøre i min situasjon...

Jeg bestemmer meg stadig vekk for å kutte han ut, men klarer det ikke.... Han er jo så sjarmerende også - når han bare vil...

Huff - disse mannfolka gir oss både oppturer og nedturer...

Han er sjarmerende når han vil skriver du? Altså han er sjarmerende når han vil ha seg litt i sengehalmen.

Ikke la deg utnytte slik som trådstarter. Du vil vel være noe mer enn en levende barbara?

Gjest Humlepungen

Tusen takk Hidi! Svaret ditt varmer på en ellers så stusselig dag! Ønsker deg alt godt inn i år 2007!

Klem!

Må bare si en sak. Nå leste jeg gjennom hele tråden her. Og jeg ser en sak. Du vil ikke vite hva som er sant. Det ser ut som du kun vil bli jatta med. Hidi sier det du VIL høre. Ikke det du trenger å høre.

Faktisk. Og jeg mener faktisk ikke å være slem når jeg skriver dette.

Men du kan lytte til det du VIL høre... og dermed lide fremover på grunn av denne fyren. Eller du kan lytte til det du TRENGER å høre og bli kvitt en fyr som har deg bare til sex.

Lykke til

Han er sjarmerende når han vil skriver du? Altså han er sjarmerende når han vil ha seg litt i sengehalmen.

Ikke la deg utnytte slik som trådstarter. Du vil vel være noe mer enn en levende barbara?

Jeg vet så alt for godt at jeg har latt meg utnytte... Og jeg vet at han bare vil ha nærhet, kos og sex.... Likevel er jeg så dum at jeg lar han få det som han vil.

På den annen side koser jeg meg veldig i hans selskap - nesten hele tiden - men innimellom sier han ting uten å tenke som gjør meg lei meg.... Dessverre - og han mener ikke vondt med det. Men vi er alt for forskjellige på enkelte områder, og jeg er alt for betatt av han.

Nå begynner ett nytt år, og jeg skal holde meg unna han - og han skal holde seg unna meg (vi hverandre i handa på det i går - men har selvfølgelig hatt telefonkontakt siden...)

Vi prøvde med å være bare venner - men det gikk heller dårlig - så det beste er nok å kutte kontakten og komme seg videre. Det er bare så vanskelig...

Han vil bare ha deg for å ha sex. Det tror jeg. At han vil ha sex med deg og er kjærlig i den sammenheng har ingenting med hva han føler for deg. Og det handler ikke noe om at det er noe galt med deg.

Du har to valg her. Enten fortsette med denne mannen og bli psykisk ødelagt. Eller kutte det seksuelle forholdet. Da vil du ha det vondt i en periode, men du vil få det bedre etter hvert.

Du blir utnyttet. Er 99% sikker. Noen karer er bare slik. Det er vanskelig for deg å innrømme for deg selv fordi du er følelsesmessig knyttet til han.

Men mitt objektive råd er... kutt kontakten med han. I hvert fall den seksuelle kontakten.

Så lenge han er åpen om at han ikke ønsker et fast forhold, synes jeg ikke man kan si at han utnytter henne.

Om han respekterer henne høyt, og er klar over hva hun føler, bør han kanskje holde seg unna for hennes skyld. Men å kalle det utnyttelse er likevel strengt, så lenge han ikke fører bak lyset.

Gjest Humlepungen

Jeg vet så alt for godt at jeg har latt meg utnytte... Og jeg vet at han bare vil ha nærhet, kos og sex.... Likevel er jeg så dum at jeg lar han få det som han vil.

På den annen side koser jeg meg veldig i hans selskap - nesten hele tiden - men innimellom sier han ting uten å tenke som gjør meg lei meg.... Dessverre - og han mener ikke vondt med det. Men vi er alt for forskjellige på enkelte områder, og jeg er alt for betatt av han.

Nå begynner ett nytt år, og jeg skal holde meg unna han - og han skal holde seg unna meg (vi hverandre i handa på det i går - men har selvfølgelig hatt telefonkontakt siden...)

Vi prøvde med å være bare venner - men det gikk heller dårlig - så det beste er nok å kutte kontakten og komme seg videre. Det er bare så vanskelig...

Forstår det er vanskelig. Men husk at det er bedre å føle det vanskelig en liten periode etter "bruddet", enn å føle seg trist i lang tid på grunn av et dårlig forhold(for deg). Hvis du hadde fortsatt å ligge med denne mannen hadde du jo også fortsatt å være følelsesmessig utilgjengelig for en annen mann som virkelig vil ha HELE deg. Både sinn og skinn;o) Du forstår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...