Gå til innhold

Bunnløst fortvilet, ja...

Anbefalte innlegg

Gjest Humlepungen

Så lenge han er åpen om at han ikke ønsker et fast forhold, synes jeg ikke man kan si at han utnytter henne.

Om han respekterer henne høyt, og er klar over hva hun føler, bør han kanskje holde seg unna for hennes skyld. Men å kalle det utnyttelse er likevel strengt, så lenge han ikke fører bak lyset.

Jeg føler det som utnyttelse av henne siden han er veldig kjærlig og nær når han vil ha sex med henne. Da spiller jo han på ting som han vet hun faller for. Da er det følelsesmessig utnyttelse. Og han vet nok at hun går og håper på noe mer.

Hun går jo nå og lider og tenker på han sikkert mange ganger i døgnet. Håper hun finner styrke nok til å søke etter en mann som vil ha hele henne. Det fortjener hun.

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trenger hjelp nå!

8

• ShitDiddelyDo

5

• Frøken Pryd

3

• hidi

3

Prinsesse Leia

Man kommer borti slike folk enten man er 17 eller 37 - ikke at jeg sier han er en dårlig person, men som boka heter "he's just not that into you!". Om han ikke er "klar" for et forhold, eller om han ikke har lyst til å ha et forhold til det som innebærer mer enn sex er egentlig ikke relevant - det han sier er jo at han godt kan ha sex med deg, men så må du gå hjem. c",)

Har vært der, ikke noe morsomt, men for selvrespekta sin skyld kan du vel like gjerne bare gå videre. Forsøke ihvertfall. Ikke fler "booty-calls", du får stå på det at det er alt eller ingenting.

Jeg gjetter på at de andre har svart det samme som jeg vil si - så lenge du kommer løpende og gir ham sex så fort han vifter med lillefingeren så er det ingen grunn for ham til å slutte med det.

Han har det som plommen i egget selvfølgelig! Den eneste måten å få dette til å ende på er å sette foten ned og nekte å ha sex med ham med mindre dere er kjærester.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...