Gjest murringer Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Jeg hadde EL for 3 dager siden og har stått på som en helt frem til da. Nå lurer jeg på om noen her inne har opplevd å kjenne at de er gravide rett etter befruktningen? Jeg har hatt murringer i 2 dager og nå fryser jeg som bare det. Kanksje jeg bare holder på å bli syk... Hadde en liten blødning i går, bare en stripe på dopapiret, men det er jo for tidlig for festeblødning, så det kan ikke være det heller... Hmmmm... har akkurat begynt å prøve, så så mye flaks er det vel ikke lov å ha? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Det tar vel mer enn 1 dag for sædcellene å nå opp til egget....? 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Det er nok ingen måte noen som helst del av koppen din enda har fått beskjed om at du i det hele tatt er gravid, dersom det var befruktning for 3 dager siden. Det vandrer "løst" rundt oppi der i flere dager før det fester seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.