Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.Kvinnen jeg er sammen med mangler 'lukten av kvinne' nedentil. Istedet lukter hun lett syrlig, som oliven. Har vært sammen i 3 år nå og det har vært slik hele den perioden. Vi har felles barn, men ingen endring ifm fødselen. Jeg vil ikke ta det opp da det ikke påvirker forholdet nevneverdig for min del(det kunne vel kansje også virke sårende på henne).Kan noe gjøres? I så fall hva ? Mvh Undrende

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259976-manglende-lukt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du svare når noen spør!

jeg visste det ville irritere vettet av deg, og jeg fryder meg. svaret er at tittellåten er som å høre ML, med raven skrikende i bakgrunnen. akkurat der fløytene kicker inn, tror det er fløyter, husker egentlig ikke lenger..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259976-manglende-lukt/#findComment-2073580
Del på andre sider

Annonse

ruslet du inn i en depresjon nå? :-)

Vel. Ikke akkurat:-)

Men du derimot burde rusle inn et sted hvor de har et bra anlegg, forsikre deg om og dobbeltsjekke at det faktisk ER Script For A Jesters Tear du har fått med deg, og sette deg ned og LYTTE.... Du må jo ha blanda sammen et eller annet her. Igjen, er det sikkert at det er Marillion du har hørt?

Marillion er jo etter min mening Guds gave til oss som er glad i god musikk, men jeg liker faktisk Meat Loaf godt også. Men... Jeg kan jo ikke se det på annen måte enn at de representerer vidt forskjellige sider ved min musikksmak. Klarer virkelig ikke å se noen vesentlige likheter,utover at de har med gitar, bass og trommer begge to selvfølgelig.

Det blir som å sammenligne Van Halen med Beatles.

Og skjerper du deg ikke nå kommer jeg og murer deg inne til evig tid med Skilles Johanne på repeat.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259976-manglende-lukt/#findComment-2075681
Del på andre sider

Vel. Ikke akkurat:-)

Men du derimot burde rusle inn et sted hvor de har et bra anlegg, forsikre deg om og dobbeltsjekke at det faktisk ER Script For A Jesters Tear du har fått med deg, og sette deg ned og LYTTE.... Du må jo ha blanda sammen et eller annet her. Igjen, er det sikkert at det er Marillion du har hørt?

Marillion er jo etter min mening Guds gave til oss som er glad i god musikk, men jeg liker faktisk Meat Loaf godt også. Men... Jeg kan jo ikke se det på annen måte enn at de representerer vidt forskjellige sider ved min musikksmak. Klarer virkelig ikke å se noen vesentlige likheter,utover at de har med gitar, bass og trommer begge to selvfølgelig.

Det blir som å sammenligne Van Halen med Beatles.

Og skjerper du deg ikke nå kommer jeg og murer deg inne til evig tid med Skilles Johanne på repeat.

Jeg skal ikke si at platen er fæl, slik er tross alt individuelt, men at det er som broren til meatloaf er uten tvil, (jeg har bare lidd meg gjennom tittellåten, jeg maktet ikke mer). Egentlig høres den nesten litt irsk ut, er det sekkepiper med i den? Det er når de skrekkelige(!) fløytene tar til at jeg får Mloaf assosiasjoner, jeg ser for meg marion hvinende med rennede maskara. Hele låten er sutrete etter min oppfatning, "Im losing on the swings

Im losing on the roundabouts

Im losing on the swings

Too much, too soon, too far to go, too late to play

The game is over, the game is over" Det er jo en eneste stor jammerdal.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259976-manglende-lukt/#findComment-2086308
Del på andre sider

Jeg skal ikke si at platen er fæl, slik er tross alt individuelt, men at det er som broren til meatloaf er uten tvil, (jeg har bare lidd meg gjennom tittellåten, jeg maktet ikke mer). Egentlig høres den nesten litt irsk ut, er det sekkepiper med i den? Det er når de skrekkelige(!) fløytene tar til at jeg får Mloaf assosiasjoner, jeg ser for meg marion hvinende med rennede maskara. Hele låten er sutrete etter min oppfatning, "Im losing on the swings

Im losing on the swings

Too much, too soon, too far to go, too late to play

The game is over, the game is over" Det er jo en eneste stor jammerdal.

Det er jo det som er det geniale med det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259976-manglende-lukt/#findComment-2093690
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...