Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på ikea å da ble jeg red for blod fordi jeg så noen priker under neglen å noe svart i hjørne på neglen å ble red for smitte av hiv ved onani igjen kan jeg se bort i fra dette?

Skrevet

Helt ærlig talt, noe blodutredelser eller møkk under neglene er milevis unna sjangsen for å få hivsmitte.

Det er ikke sundt å være så, undskyld utrykket, hysterisk som du er.

Hvis du ikke ruser deg på sprøytervis, har sex med gud og hvermann uten kondom og lever på en generell "vanlig" måte så skal det være svært vanskelig at du klarer å få hiv.

Det smitter ikke via hosting, nysing, toaletter eller blodflekker på armer eller bein.

Søk opp hiv/aids på google og les det du kommer over, tror du kunne trenge en bekreftelse på at dette ikke smitter så lett som du har fått for deg.

Skrevet

Helt ærlig talt, noe blodutredelser eller møkk under neglene er milevis unna sjangsen for å få hivsmitte.

Det er ikke sundt å være så, undskyld utrykket, hysterisk som du er.

Hvis du ikke ruser deg på sprøytervis, har sex med gud og hvermann uten kondom og lever på en generell "vanlig" måte så skal det være svært vanskelig at du klarer å få hiv.

Det smitter ikke via hosting, nysing, toaletter eller blodflekker på armer eller bein.

Søk opp hiv/aids på google og les det du kommer over, tror du kunne trenge en bekreftelse på at dette ikke smitter så lett som du har fått for deg.

så vis jeg sku fått blod fra en annen person under neglen så dør det etter 7 min? leste det

Skrevet

Heisann

Jeg har lest noen av dine tidligere innlegg, og uten at jeg er psykolog mener jeg at det er ikke HIV som er problemet her, men heller angsten din for det.

Man blir ikke smittet ved vanlig omgang med andre mennesker. Det er ikke farlig! Men...når frykten blir så stor at det går utover livskvaliteten, og frykten dukker opp i de merkeligste situasjoner...ja da trenger man hjelp.

Jeg skriver ikke dette for å være ekkel på noen som helst måte, og kanskje du er enig med meg at du er nok litt mer bekymret for dette enn de aller fleste.

Ønsker deg lykke til og håper at du klarer å bli kvitt noe av den frykten du går å bærer på. Det kan ikke være lett.

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi
Skrevet

Du kan trygt se bort i fra noe HIV smitte på denne måten. Selvfølgelig er det en fornuftig ting å ha rene hender når man skal onanere, men det er mer av generell hygienisk synspunkt, noe HIV overføring er neppe noe problem.

Skrevet

Du kan trygt se bort i fra noe HIV smitte på denne måten. Selvfølgelig er det en fornuftig ting å ha rene hender når man skal onanere, men det er mer av generell hygienisk synspunkt, noe HIV overføring er neppe noe problem.

i dag var jeg på biltema å da jeg kom hjem ca 45-60 min sener så klemte jeg noen kviser å pella i sår da ble jeg red for å ha fått blod på meg i butikken er dette farli san for hiv smitte?

Skrevet

i dag var jeg på biltema å da jeg kom hjem ca 45-60 min sener så klemte jeg noen kviser å pella i sår da ble jeg red for å ha fått blod på meg i butikken er dette farli san for hiv smitte?

Såvidt meg bekjent er det vel ingen i hele verden som har blitt smitta på det viset. hadde i så fall vært ganske utrolig!

Det blir omtrent som på åttitallet når vi fikk kjennskap til HIV-smitte og AIDS. Vi trodde jo omtrent at vi ikke kunne ta i samme dørhåndtaket som en HIV-smittet, langt mindre ta ham/henne i hånden...

Du kan nok slappe helt av :-)

Skrevet

så vis jeg sku fått blod fra en annen person under neglen så dør det etter 7 min? leste det

Nå har jeg lest flere av svarene dine her og jeg tror du er klar over at du har en eller slags angst for HIV-smitte? Sånne ting tenker ikke folk flest over i det daglige. Det er mulig du burde få hjelp for å bli kvitt angsten....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...