Gjest gravid og KVALM.... Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 hei. jeg er nå gravid i uke 6-7, og er temmelig kvalm om morgenene. på onsdag skal jeg begynne på jobb igjen etter ferien, så da vil jeg jo prøve å ikke vise noen tegn... men da er det det med kvalmen som kommer inn... alle tips mottas med TAKK..... 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Mat, mat, mat og mat er det eneste som har hjulpet på meg. Er det ekstremt er det medisiner å få. Ellers selger de sånn sjøsyke-armbånd på apotek som kan være verdt et forsøk. Det er et armbånd som bruker akupressur til å trykke på punkter på håndleddet som skal hjelpe mot kvalme. Ville i første omgang forsøkt å spise et ordentlig måltid på morgenen, kanskje til og med før du står opp av sengen. 0 Siter
Gjest Mor til Oliver Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hei.Jeg slet også mye med det, men kjøpte ingefærtabletter i helsekostbutikken og da forsvant all kvalmen.Hoppet jeg over en dag ble jeg kvalm.Hjalp meg kjempegodt.Lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.