alwaysme Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg er 27 år, har alltid hatt regelmessig mens, med unntak av ved bruk av enkelte hormonprev.. I november ventet jeg mens ca 13, men den kom 11. i Des. var jeg ferdig med mens til den 13, altså den kom 8-9 des. Like før jul følte jeg meg "gravid" og tok en test, i panikk. Den ville nok ikke slått ut uansett da det var lenge før ventet mens. Nå har jeg oppblåst mage, har gått med vondt i bekken(hoft) og rygg siden før jul. Idag kom det litt brunlig utflod. Hva skjer? Skulle i bryllup nå på lørdag, og måtte ile til byen for å finne passelige klær! Hva kan være årsak til at mens begynner å tulle slik nå? Går ikke på noe prev nå, (har vært uten i et år) og har tre barn fra før. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/260218-%C3%A5rsaker-til-uregelmessig-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.