Gjest vet ikke att-fram Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg har alt jeg ønsker meg. Mann som elsker meg, tre flotte barn, eget hjem med hus og hage. Mitt store problem i livet er at jeg ikke klarer å begjære min mann, har ikke lyst på han, har ikke lyst på sex med han og vi koser/kliner aldri. Vi er dermed som et gammelt ektepar, kunne godt hatt hvert sitt soverom, da vi uansett ligger i hver sin ende av den 180 cm brede sengen.. Det er jeg som er problemet. mannen min har forsøkt "alt". Han er ikke stygg, han lukter ikke ille (lengre), han pusser sine tenner (endelig!) og han tar sin del med barna, og hjelper til i huset og lager middag/annen mat. Jeg har så dårlig samvittighet, for at jeg ikke mestrer det, at jeg ikke klarer å ha lyst på han. Han fortjener så mye bedre. Hva kan jeg gjøre for å vri min hjerne til å ha lyst på sex med han og nyte det, ikke tvinge meg igjennom en sjelden gang av samvittighetsårsaker. Klarer ikke legge meg ned i min egen seng om kvelden, slappe av og nyte det. Jeg syns ikke jeg har lov til det når jeg ikke kan gi han det han har så lyst på. Mannen min er blitt flinkere til å pusse tennene sine, noe som har forbedret ånden og fargen på tennene, det var ikke særlig bra stelt på det området før. Han bruker også å vaske penis i såpe, også under forhuden, før skylte han bare i vann (dusjen). Dette fjernet den lukten som kunne få meg til å ville brekke meg så sanrt trusen ble tatt av. Noen her som kan gi meg noen tips til hvordan få det bedre? Vi har det bra på andre områder, og jeg vil ikke løse opp en hel familie kun for å få litt "kuk og klin". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/260219-klarer-det-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ruskeshara Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 bare det at du har tvingt deg selv til å ha sex med han uten at du har hatt lyst, er å ødelegge deg selv og dine egene seksuelle følelser, nå veit ikke jeg åssen du opplever sex med han følelsesmessig, eller hvordan du har det etterpå. men hvis jeg skal gjette så er det sikkert ikke noen gode følelser der, og så fort en sitter igjen med vonde følelser etter sex, så forbinner man sex med de følelsene, og lysta forsvinner helt, for at en skal komme seg over den kneipa må man jobbe hardt, med tillit, og det psykiske, man må skape nye bånd mellom seg. det å kose, vise forståelse og vise omsorg ovenfor hverandre, og ikke minst vise at en elsker hverandre er noe som er lifsviktig for et forhold, og det er ikke noe som skal vises en gang i ny og ne, men hver dag, og som regel når båndene mellom to personer blir sterkere og sikrere så kommer sexen naturlig, hvis en da ikke bare føler at de er som en venn, da uteblir somregel begjæret. men som sagt så veit jeg ikke hva dine følelser og tanker er rundt emnet sex, utenom frustrasjon over at du ikke klarer å ha lyst på han, men lykke til, og vil bare fortelle at jeg har opplevd å miste lysten helt, men jeg fant den igjen, og vi har nå bedre sex enn noensinne, og jeg elsker han høyere enn det jeg trudde var mulig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/260219-klarer-det-ikke/#findComment-2076927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SAMM1 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det er ett produkt av media verden, mannen alene er ikke atraktiv lenger. Du får bryte ut av det og bli bi du også da. alt går dundass uansett her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/260219-klarer-det-ikke/#findComment-2077247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du er definitivt kommet i en ond sirkel. Dårlige erfaringer tidligere hjelper ikke stort... Nå som lukter er bedre, kan dere begynne med bare kos. Stryke/massere hverandre uten å fullføre samleie. Bruk olje, levende lys og varmt rom. Sitt nærme hverandre i sofaen å se film, prate, finn tilbake til nærheten... Desto lenger du går uten sex, desto mindre lyst får du! Et samliv bindes sterkere ved regelmessig sex. Kanskje ta kontakt med en sexterapaut? Håper det ordner seg og at dere lykkes! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/260219-klarer-det-ikke/#findComment-2077269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 bare det at du har tvingt deg selv til å ha sex med han uten at du har hatt lyst, er å ødelegge deg selv og dine egene seksuelle følelser, nå veit ikke jeg åssen du opplever sex med han følelsesmessig, eller hvordan du har det etterpå. men hvis jeg skal gjette så er det sikkert ikke noen gode følelser der, og så fort en sitter igjen med vonde følelser etter sex, så forbinner man sex med de følelsene, og lysta forsvinner helt, for at en skal komme seg over den kneipa må man jobbe hardt, med tillit, og det psykiske, man må skape nye bånd mellom seg. det å kose, vise forståelse og vise omsorg ovenfor hverandre, og ikke minst vise at en elsker hverandre er noe som er lifsviktig for et forhold, og det er ikke noe som skal vises en gang i ny og ne, men hver dag, og som regel når båndene mellom to personer blir sterkere og sikrere så kommer sexen naturlig, hvis en da ikke bare føler at de er som en venn, da uteblir somregel begjæret. men som sagt så veit jeg ikke hva dine følelser og tanker er rundt emnet sex, utenom frustrasjon over at du ikke klarer å ha lyst på han, men lykke til, og vil bare fortelle at jeg har opplevd å miste lysten helt, men jeg fant den igjen, og vi har nå bedre sex enn noensinne, og jeg elsker han høyere enn det jeg trudde var mulig. ...pust! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/260219-klarer-det-ikke/#findComment-2077603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vet ikke att-fram Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 bare det at du har tvingt deg selv til å ha sex med han uten at du har hatt lyst, er å ødelegge deg selv og dine egene seksuelle følelser, nå veit ikke jeg åssen du opplever sex med han følelsesmessig, eller hvordan du har det etterpå. men hvis jeg skal gjette så er det sikkert ikke noen gode følelser der, og så fort en sitter igjen med vonde følelser etter sex, så forbinner man sex med de følelsene, og lysta forsvinner helt, for at en skal komme seg over den kneipa må man jobbe hardt, med tillit, og det psykiske, man må skape nye bånd mellom seg. det å kose, vise forståelse og vise omsorg ovenfor hverandre, og ikke minst vise at en elsker hverandre er noe som er lifsviktig for et forhold, og det er ikke noe som skal vises en gang i ny og ne, men hver dag, og som regel når båndene mellom to personer blir sterkere og sikrere så kommer sexen naturlig, hvis en da ikke bare føler at de er som en venn, da uteblir somregel begjæret. men som sagt så veit jeg ikke hva dine følelser og tanker er rundt emnet sex, utenom frustrasjon over at du ikke klarer å ha lyst på han, men lykke til, og vil bare fortelle at jeg har opplevd å miste lysten helt, men jeg fant den igjen, og vi har nå bedre sex enn noensinne, og jeg elsker han høyere enn det jeg trudde var mulig. Hei. Jeg tvinget meg selv i mange år, ja. Nå er det litt bedre enn det var før, men det var ille i noen år. Jeg klarer å få lyst, får faktisk lyst på andre, og får lyst av å se erotisk film/blader/sider på nettet. Hva gjorde du for å vekke deg selv? Hvordan fikk du lysten tilbake? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/260219-klarer-det-ikke/#findComment-2077870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vet ikke att-fram Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det er ett produkt av media verden, mannen alene er ikke atraktiv lenger. Du får bryte ut av det og bli bi du også da. alt går dundass uansett her. Hva? Hvis jeg bare hadde hatt lyst på sex, så hadde jeg jo bare hoppet av dette samlivet og levd det livet jeg ønsket. Men som jeg sier, jeg ønsker jo å være i min familie og spør om hjelp til å få det bedre! Har du en partner som har konvertert? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/260219-klarer-det-ikke/#findComment-2077877 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ostepoppen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hei. Har hatt det akkurat slik som du, unntatt det med dårlig tannpuss og vask av "stellet". Min x var nesten "jente" på badet. :-) Men jeg mista lysten allikevel!Og x ble han! Jeg tvinga meg selv til å ha sex med han de siste to åra, og det var ikke artig. Noen ganger var det eneste måte å endelig få sovne på pga at han masa. Det hjalp jo heller ikke på lysta, akkurat! Men til syvende og sist orka han ikke mer. Han merka jo selvfølgelig at hodet mitt ikke var med og at jeg bare gjorde det av plikt og ville bli ferdig fortest mulig. Han ville ikke bli med på noen form for terapi, så han forlot meg og et lite barn. Nå har han funnet seg ei jente som er 9 år yngre enn seg, og tolv yngre en meg, så nå har han det sikkert bra. (he, he, litt bitter, ja);-) Ikke for å skremme deg, men dere burde seriøst gå til en slags terapeut å få hjelp før det er for sent. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/260219-klarer-det-ikke/#findComment-2083937 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.