Gjest minniepus Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 hvordan virker en el test?på apoteket så jeg en sånn test,lest litt om den,men hva inneholder den pakken?bare en test i pakka?hvis en skal finne ut når el er så må en teste i flere dager,er det med flere tester i pakka?noen som vet?er det sånne strips kanskje? 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har kjøpt fra billigeteste.dk (samme som billigetester.no tror jeg), og da er det strips. Det er beregnet 7 per mnd, men jeg har aldri brukt mer enn 5 stk. Den måler et hormon (LH tror jeg det heter) som stiger frem til eggløsning. Man ser 2 streker, og teste-streken blir sterkere og sterkere frem mot EL, og når den er sterkere enn kontrollstreken har man sannsynligvis EL i løpet av et døgns tid. Når den så er negativ igjen har eggløsningen vært, og man kan begynne å telle dager til testing. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.