Gå til innhold

Slutte å tenke på en annen...

Anbefalte innlegg

Gjest Kåt_men_forvilt

Jeg er gift og har barn. Har blitt fryktelig opphengt i en annen mann, av alle ting naboen min. Har så lyst på han :-( Ønsker ikke store forandringer i livet mitt, er glad i mannen min og vil ikke bytte han ut. Har det også veldig bra seksuelt med mannen min. Men har altså lyst til å kle av naboen og få viljen min med ham :-) Jeg tenker altfor mye på dette, og jeg ser liksom ingen ende på det. Noen forslag til hvordan jeg kan slutte å tenke på det? Ta en kald dusj hver gang tanken dukker opp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260327-slutte-%C3%A5-tenke-p%C3%A5-en-annen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, hva skal man gjøre i en slik situasjon? En kald dusj får deg til å glemme det akkurat der og da, så fort du er varm igjen så kommer tankene og man kjenner at det knyter seg til igjen:-)

I tillegg vil vel kommunen tro at det er en vannlekkasje i området der du bor:-)

Ellers kan du jo nyte det for alt det er verdt i tankene, både ved sex med din mann og alene under onani, så helt unyttig behøver det ikke å være.

Begjærer han deg da tror du?

Gjest Humlepungen

La dette forbli en fantasi. Tviler på dette er noe som hadde gjort deg noe godt hvis du hadde gjennomført det. For det første kan det være at snabben hans ser ut som en vrengt polvott. Eller han er dårlig i senga(eller begge deler).

I tillegg hadde du angret som fy hvis du hadde sviktet den du elsker. Vil du virkelig risikere å miste det du har nå?

Du får håpe at han klør seg i rompa eller peller seg i nesa neste gang du ser ham, så forsvinner nok de tankene :-)

Men å få lystige tanker om andre er vel ikke så uvanlig, en "crush", men det går over. Til slutt.

Mister du lysten på en mann om han klør seg i rompa?

Annonse

En nærliggende løsning er å gjennomføre det du drømmer om. Da blir du antakelig kvitt besettelsen. Selvsagt under full diskresjon og med nødvendige sikkerhetstiltak.

Men dette er vel ikke det svaret du ønsker.

Og da risikere ekteskap og alt..?ting kommer nesten ALLTID ut.Og man gjør ikke sånn mot en en elsker.Ha det som en fantasi eller skill deg og prøv deg på han andre..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...