Gå til innhold

Er dette flørting?

Anbefalte innlegg

Gjest Trudelutte

Typisk teit sp.mål, men likevel...

Fikk nettopp en mail fra min eks. Det er 5 år siden vi var et par. Har møtt ham ved et par anledninger for ca 2 år siden, og det var fortsatt full tenning mellom oss.

Han er nå gift. Han skrev i mailen at han ikke skal stifte familie på leeenge ennå, men at de har flyttet inn i ny leilighet og diverse.

Da vi var sammen likte han alltid at jeg hadde musefletter. I mailen skrev han at han og kona kanskje kunne stikke innom meg neste gang de var på mine trakter ( i sommer), og så skrev han " Ha museflettene klare" eller noe i den duren. Er dette flørting fra min nygifte eks?

Hvordan ville dere ha tolket det?

Nå høres det ut som om jeg er 14 år, men jeg er faktisk 29. Vil ikke ha tilbake eks'en min(det er jo uansett for sent for det nå), men jeg må innrømme at han ikke er helt glemt heller :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26034-er-dette-fl%C3%B8rting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...