Gå til innhold

Hvordan komme videre...............???

Anbefalte innlegg

Gjest Fustrert og fortvilet

Etter mange års samliv og ekteskap gikk vi fra hverandre for snart et år siden pga av at han over lengre tid hadde vært utro.

Noen mnd etter bruddet ga han beskjed til dama at han ikke ville mer, han var redd for og miste kontakten med meg.

Sakte men sikkert så begynte vi og jobbe med komunikasjonen oss imellom.Vi har snakket mer en vi har gjort på mange år , vært dønn ærlig om alt som har dreid seg om oss som mennesker, om våre feil, om følelser, ønsker og håp.

Vi har et ønske begge to om å få en fremtid sammen, vi er begge glad i hverandre ,tiltross for det som har skjedd.

Det som er begges store problem ,spesielt mitt problem er at dama som han var utro sammen med ikke vil gi fred.

Han har i mange mnd gitt beskjed om at han ikke vil ha kontakt av noe slag, dette hører hun slett ikke på,

Hun har sendt tekstmeldinger til han,ringt, mødt opp på jobben hans, tilslutt fikk han hemmelig tlfnr pga alt som hun holdt på med. dette stoppet henne ikke, da sendte hun brev, han har en annen jobb nå, der møter hun også opp, han sagt ifra at han ikke vil se henne der, hun sier hun gjør som hun vil !!

Hun har ringt hjem til meg også, sendt på smser i hytt og pine, og lagt ut om deres intime liv som de hadde i detaljer til meg, sagt en hel haug som han skulle ha uttalt til henne om meg og barna, alt negativt selfølgeligt.

Eksen min sier at det hun sier er løgn alt sammen.

Dette sliter meg snart i filler. Jeg har lyst og prøve og komme videre i rett retning sammen med min eks, men hennes stadige nærvær gjør at den gode kommunikasjonen som vi hadde en stund, nå begynner og bli tynnslitt av alt hun har funnet på og sagt.-(((

Vi har snakket om å prøve ektaskaprådgivning eller noe, jeg har sagt at det må skje snart pga av at jeg vet ikke hvordan jeg skal takle alt som nå har skjedd.

trenger seriøst noen råd nå !!!!!

Selv om jeg har lyst til og få forholdet vårt på beina igjen , så er jeg forferdelig sliten og fustrert nå,

Tankene kommer stadig vekk til meg at det sikkert bare hadde vært lurt og kutte kontakten med min eks, så slipper jeg hennes nærvær av min mann.

Dette sliter på han også.-((

Vi vet ikke hvordan vi skal komme videre med hennes stadige nærvær.

Trenger gode råd nå !!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260347-hvordan-komme-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fusrert og fortvilet

Anmeld henne for trakkasering kanskje?

Kan ikke tenke meg noe annet som hjelper om hun fra før er blitt tilsnakket og bedt om å holde seg borte...

takk for svar:-)

jo det har vært diskutert, men saken er det at eksen min driver firma sammen med to andre.

Dama driver også et firma sammen med sin mann, et transport firma , som har et transport tilbud i område her som ingen andre har.

Firma som eksen min driver sammen med andre benytter seg av dette firma som denne dama og mannen hennens har. det har vært diskutert om å kutte deres firma ut, men det går ikke de andre med på siden det igjen vil gå utover kundene som eksen og de to andre lever av å ha.

Det er ikke enkelt dette her ser du .-(((

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260347-hvordan-komme-videre/#findComment-2078142
Del på andre sider

takk for svar:-)

jo det har vært diskutert, men saken er det at eksen min driver firma sammen med to andre.

Dama driver også et firma sammen med sin mann, et transport firma , som har et transport tilbud i område her som ingen andre har.

Firma som eksen min driver sammen med andre benytter seg av dette firma som denne dama og mannen hennens har. det har vært diskutert om å kutte deres firma ut, men det går ikke de andre med på siden det igjen vil gå utover kundene som eksen og de to andre lever av å ha.

Det er ikke enkelt dette her ser du .-(((

Da kan du vel foreslå for henne at dere kan ta dere en tur til hennes mann og drøfte problemet om hun ikke lar dere være ifred?

:)

Jammen ikke lett dette her, men ikke mye dere har lov til og gjøre på egenhånd heller etter loven, huff for et dilemma..!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260347-hvordan-komme-videre/#findComment-2078150
Del på andre sider

Gjest Nillian

Da kan du vel foreslå for henne at dere kan ta dere en tur til hennes mann og drøfte problemet om hun ikke lar dere være ifred?

:)

Jammen ikke lett dette her, men ikke mye dere har lov til og gjøre på egenhånd heller etter loven, huff for et dilemma..!

Joda jeg har sagt til henne at jeg ville snakke med hennes mann, ifølge henne så vet han alt , at de har en avtale at de kan gjøre hva de vil i deres ekteskap,,,,,,,,,,mister pusten av hele menneske .-((

Har fått fortalt av andre som kjenner henne at huner vannvittig frekk, og at hun går over lik hvis hun har bestemt seg for noe hun vil.

På meg hvirker hun psykotisk, så jeg vet sannelig ikke hva hennes neste trekk vil bli .-((

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260347-hvordan-komme-videre/#findComment-2078159
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du er sliten! Damen høres rimelig desperat ut.

Overse henne. Ikke svar på sms, ikke ta telefon, overse henne når hun dukker opp. Skjønner at det er vanskelig, men så lenge hun får noe slags respons oppnår hun sikkert det hun vil.

Hvis hun ikke gir seg, anmeld henne. Ikke sikkert dere kommer noe vei med det, men det kan i alle fall hende hun får seg en liten vekker da i alle fall.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260347-hvordan-komme-videre/#findComment-2078645
Del på andre sider

Annonse

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Å bli kvitt intense beilere er ikke gjort i en fei. I deres tilfelle høres det ut til å ha låst seg for hans dame på si som ikke tar hintet om at mannen din ikke vil mer.

Det er egentlig lite man kan gjøre med slike intense overivrige personer. Vi kan styre over oss selv, men ikke andre. Og så lenge hun har en hensikt og et mål, å få tak i mannen din på nytt, har dere bare to muligheter.

Det ene er å forsøke å blåse i kvinnen, og rett og slett jobbe med å sette en strek over henne. Få henne ut av tanker og følelser. Det er ikke lett, men mulig.

Hvis ikke mannen din allerede har avskrevet henne ettertrykkelig, har han en jobb å gjøre. Han må fortelle henne med "store" bokstaver at hun ikke har sjanser lenger på ham, og at han er totalt uinteressert i henne.

Det andre er at dere rett og slett vurderer å flytte på dere, selv om det høres voldsomt ut, at dere må flytte for å komme unna henne. Men noen ganger kan det være nyttig å tenke radikalt for å slippe unna en plageånd. Dette avavhenger av hvor ivrige dere er for å fortsette samslivet selv.

Jeg synes det er en god ide å bruke en parterapeut for å snakke mer grundig om saken, for dere begge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260347-hvordan-komme-videre/#findComment-2082684
Del på andre sider

Joda jeg har sagt til henne at jeg ville snakke med hennes mann, ifølge henne så vet han alt , at de har en avtale at de kan gjøre hva de vil i deres ekteskap,,,,,,,,,,mister pusten av hele menneske .-((

Har fått fortalt av andre som kjenner henne at huner vannvittig frekk, og at hun går over lik hvis hun har bestemt seg for noe hun vil.

På meg hvirker hun psykotisk, så jeg vet sannelig ikke hva hennes neste trekk vil bli .-((

Se positivt på dette sinnsyke kvinnemenneske: det er liten sjanse for at mannen din tør være utro igjen;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260347-hvordan-komme-videre/#findComment-2086694
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...