Gå til innhold

Farlig å ta en GU hvis tidlig gravid?

Anbefalte innlegg

Skal ta en GU på fredag...men så er det sånn at jeg har eggløsning i dag. Og vi kommer selvsagt til å prøve få et lite egg befruktet... Hva med denne GU på fredag, da..? Tenk om egget blir befruktet, vil ikke da en Gu ødelegge det?..sukk... skal selsvagt ta opp dette med legen,da. Hun vet at vi prøver, så..men mente det skulle gå greit med en Gu likevel...Er litt engstelig for det, jeg, da.

Fortsetter under...

Det har jeg også tenkt på...for jeg hadde en slik undersøkelse. Hadde akkurat funnet ut at jeg var gravid...og så kom blødningen (aborten) seinere den dagen jeg hadde hatt undersøkelsen...

Å nei, nå ble jeg urolig, så trist for deg da!!

Håper ikke det er slik. Har hørt noe om at det ikke skal vær skadelig, men ble litt engstelig nå, da...

Håper det går bra med deg.

Å nei, nå ble jeg urolig, så trist for deg da!!

Håper ikke det er slik. Har hørt noe om at det ikke skal vær skadelig, men ble litt engstelig nå, da...

Håper det går bra med deg.

Det går bra. Jeg tenkte bare på det som en forsinket menstruasjon, og har fått barn etterpå. Sikkert bare et tilfeldig sammentreff...(?)

Men greit å snakke med legen om det. Lykke til uansett! :-)

Annonse

• 1 måned senere...
Gjest jepp, sånn er det

Jeg tok laparaskopi (kikhulloperasjon) av eggstokkene og gjennomskylling av livmor og eggledere ei ukes tid etter at jeg ble gravid. Og barnet lever i aller beste velgående.

Samme her! Det har sikkert gjort barnet enda mer herdet for å møte den virkelige verden ;)

Så det er neppe noe problem å hilse på doktoren heller i en så tidlig fase. De har jo uansett ingenting inne i livmora å bestille

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...