Gå til innhold

Kjæreste med søvnproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest annelene82

Han jeg er forelska i og i ferd med å innlede et forhold til har søvnproblemer. Jeg har ikke merket noe til dette, men utfra slik han har beskrevet det er det et problem for han. Tidligere mannen til mamma hadde også søvnproblemer, dette førte til humørsvigninger og til tider ganske urimelig oppførsel fra hans side, husker tiden da jeg bodde hjemme med han som ganske fæl. Er derfor redd for at det samme skal skje med "min mann", at han nå er en fantastisk fyr, men så snart han ikke får sove blir helt forvandlet.

Noen som har erfaring med hvordan det er å leve sammen med en med søvnproblemer? Belastende? Går det ut over samlivet? Er nok blitt litt "brent" av min tidligere stefar, så er forsiktig og tenker meg godt om før jeg innleder et forhold til noen. Vil ikke utsette meg selv for et destruktivt forhold. Etter deres synspunkt, bør jeg holde meg unna en med søvnproblemer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260478-kj%C3%A6reste-med-s%C3%B8vnproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Clue1365380406

Vil ikke si at du bør holde deg unna en person som har søvnproblemer, nei.

Det er ikke sikkert han lar det gå utover deg, selv om han har problemet selv. Det kommer mye an på hva slags person han er i utgangspunktet.

Vi mennesker kan ha så mange slags problemer, som hos noen også fører til problemer i forholdet, fordi de lar det gå utover den andre. Som stefaren din gjorde. Men ikke alle er sånn.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...