Gå til innhold

Sex med 2 stk på et døgn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• Goliath

3

• meg__123!

2

• macika

2

ShitDiddelyDo

Jeg syns det er drøyt med to i døgnet.

Det har aldri vært noe for meg. Men jeg er for gammel til og gidde og bry meg om hvem som har sex med hvem, altså.

Vennlig hilsen

Kommer jo litt an på hvorfor. Det kan f.eks. være et hendig uhell.

ShitDiddelyDo

Jeg tror nok ikke jeg har hatt slike "uhell" enda nei, og nå er jeg snart hvert gift i 8 år, så slike uhell håper jeg på at jeg ikke kommer bort i heller.

Men med uhell mener jeg uhell. Ikke bevisst to damer på ett døgn.

I mitt tilfelle var jeg nydumpa og sleit, og gjorde som alle andre anstendige menn i min situasjon - jeg fant meg et trøsteknull.

Men så ringer eksen og vil møte meg, og det ender i sex.

Ikke beregna, og bevisst overhøvling av to damer på ett døgn, synes også jeg er i overkant.

I hvert fall hvis det er noe som stadig skjer.

Annonse

Gjest Hackera

Jeg tenker at personen er heldig og flink til å sjekke damer/menn, hvis det er en singel person som er på sjekkern. Eventuelt at personen er svært uheldig, siden dette kom ut og jeg fikk høre om det. Er det utroskap inne i bildet ser jeg selvfølgelig på personen som umoralsk, men ikke først og fremst pga tidsintervallet.

Skjønner ikke hvorfor det skulle være mindre "løsaktig" å vente en uke? Men hvis det typisk er en mann eller dame som skryter av å ha hatt sex med to på et døgn syns jeg selve skrytingen er litt umodent, i hvertfall hvis man vet hvem sexpartnerne er.

Men med uhell mener jeg uhell. Ikke bevisst to damer på ett døgn.

I mitt tilfelle var jeg nydumpa og sleit, og gjorde som alle andre anstendige menn i min situasjon - jeg fant meg et trøsteknull.

Men så ringer eksen og vil møte meg, og det ender i sex.

Ikke beregna, og bevisst overhøvling av to damer på ett døgn, synes også jeg er i overkant.

I hvert fall hvis det er noe som stadig skjer.

Det hørtes ut som meg for en god del år tilbake:-)

Var i akkurat samme situasjon, og endte opp akkurat på samme måte.

I tillegg var det nyttårsaften, så når 1. januar gikk mot slutten hadde jeg allerede vært i sengs med to jenter det nye året.....

Om det er en bra eller dårlig start kan sikkert diskuteres.

Men "annereledes" var det i hvert fall, og helt greit for en som nettopp var blitt singel:-)

ShitDiddelyDo

Det hørtes ut som meg for en god del år tilbake:-)

Var i akkurat samme situasjon, og endte opp akkurat på samme måte.

I tillegg var det nyttårsaften, så når 1. januar gikk mot slutten hadde jeg allerede vært i sengs med to jenter det nye året.....

Om det er en bra eller dårlig start kan sikkert diskuteres.

Men "annereledes" var det i hvert fall, og helt greit for en som nettopp var blitt singel:-)

Spør du meg høres det ut som en veldig god start på det nye året. Spesielt når avslutninga på det gamle var dumping. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...