Gå til innhold

Sex med 2 stk på et døgn

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

du får ønske deg det av nissen neste år. men da må du være snill gutt. smiler til deg og ønsker lykketil

Jeg ønska med det i år også. Det og Scarlett Johannesen.

Men jeg har åpenbart ikke vært grei nok.

Selv om jeg faktisk var utrolig grei i fjor.

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• Goliath

3

• meg__123!

2

• macika

2

laguna1365380434

Da tenker jeg at vedkommende er glad i sex, og at h*n fikk mange tilbud det var vanskelig å avslå den dagen..;-)

Jeg har hatt det selv også jeg. Særlig i sånne perioder der en ser litt til en ex, og samtidig er litt på kikkern etter noe nytt.

Dessuten er det jo ikke til å unngå om man vil ha trekant og sånt..;-)

Er det sånt som skjer _hver bidige_ helg med noen, må jeg innrømme at jeg noen ganger tenker litt huff & stakkar, uansett kjønn.. Jeg synes det er ganske mange som leker ekstremt frigjorte på en sånn krampeaktig måte at det er åpenbart at det de leter etter er love & kjæreste og ikke mere pulings, det er trist, og det synes.

Jeg har både venninner og kompiser som jeg synes det virker som at ikke kjenner seg selv så godt sånn sett.

ER folk derimot glade, frilynte og begeistret for sex, må de ligge med hvem de vil, hvor de vil og hvor ofte de vil, og i en hvilken som helst rekkefølge innenfor et hvilket som helst tidsrom for min del.

:-)

Jeg tenker ikke noe spesielt.

Og jeg husker en gang jeg hadde sex med to forskjellige i løpet av et par timer. Men med den første var det langt fra planlagt. Jeg skjønner ikke helt hvordan det kunne skje, men plutselig spratt det fram ei seng.

Men, men. Det er hundre år siden og jeg var på ferie.

Det var også i mine yngre år. Selv om jeg vet du fortsatt ser på meg som en unghingst, en slags ungekrysning mellom Brad Pitt, George Clooney og Sean Connery. :)

Jeg ser ikke på deg som en unghingst, vennen - jeg ser på deg som en forvokst guttunge...;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...