Gå til innhold

sette fantasiene i live?

Anbefalte innlegg

Gjest ruskeshara

hmmm ok skriver det her inne, dette er det som bekymrer meg,

gubben vil ha trekant med en annen kar og meg, mener visst det kunne vært sundt for oss siden det er en av våres felles fantasier, har lyst, men samtidig ikke lyst. er redd for at det også kan ødelegge en stor del siden jeg mener sex er forbeholdt to som elsker hverandre, og da synes jeg det blir dumt å dra inn en tredje person. uansett hvor mye det tenner. er åpen av meg på det seksuelle, men akkurat det med sex med andre og trekant synes jeg skal forbli fantasier. fordi det faktisk får konsekvenser, og man vet aldri om de er av de gode eller vonde.

så da lurer jeg på:

hvordan har deres forhold forandret seg etter utført trekant? eller sex med andre generelt? dere som har de erfaringene. både positivt og negativt.

takk på forhånd ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260579-sette-fantasiene-i-live/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Ingen erfaringer, men siden du ikke er sikker i din sak bør du la være.

For meg hadde ikke det der funka. Jeg ville ikke sett dama pult av en annen, og jeg ville ikke pult en annen selv.

Det hadde definitivt forandra ting i forholdet. Og jeg er ikke engang sjalu av meg.

Jeg har ingen erfaring. Men jeg kan ikke forstå at det skal være godt for forholdet.

Selv om det kanskje hadde tent meg der og da lurer jeg på hvordan jeg hadde sett på partneren min under sex senere. Hadde jeg da fått bilder av kameraten? Hadde mannen min fått bilder av meg og kameraten?

Jeg hadde nok ikke turt.

Jeg ble spurt om akkurat dette av en veninne og hennes type for mange år siden. Vi var ganske unge, og selv om jeg var nysjerrig og sånn så hadde jeg egentlig ikke lyst.

Flere år senere fikk jeg høre at veninna mi egentlig ikke hadde hatt så veldig lyst til dette, men typen hadde pushet på.

Gjett om jeg er glad for at jeg ikke ble med på dette?

Idag hadde jeg _aldri_ vurdert noe slikt.

Annonse

Jeg og eksen hadde mange felles fantasier. Deriblant trekant!

På et tidspunkt kom det frem at for eksen min var det blitt mer enn en fantasi. Han ville leve det ut.

Siden vi var veldig åpne med hverandre tok jeg det på alvor. Derfor fikk jeg ham med på en litt alvorlig samtaale rundt det, og fikk ham til å se litt lenger enn bare sexen og handlingene. Fikk ham til å se fremover og tiden etter.

Etter en lang tenkepause fant han ut at det nok ikke var noen god ide å leve det ut. Han hadde ikke tenkt så langt tidligere. Så det forble en fantasi heldigvis.

Jeg hadde aldi blitt med på det uansett. Fantasi er fantasi!

Må si jeg hadde fått et merkelig sexliv om jeg skulle leve ut alle fantasiene mine. Må nesten le når jeg tenker på det;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...