leda Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Er det noen som vet om det er mulig å gå over på rehabiliteringspenger når man får en ny skade mens man er under yrkesrettet attføring? Jeg var et år på rehabilitering før jeg begynte på attføringen. Jeg har pådratt meg en skade og står på venteliste for kirurgisk behandling, men dette ser ut til å ta tid. I mellomtiden er jeg ikke i stand til å studere etter planen. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Hei jeg kan ikke svare på det du spør om, men man kan bli sykemeldt under attføring. 0 Siter
leda Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Hei jeg kan ikke svare på det du spør om, men man kan bli sykemeldt under attføring. Men man kan bare sykemeldes i fire uker fra attføring - og dette vil ta litt ta lengre tid, minst to måneder. Nå har jeg vært i kontakt med saksbehandleren min på NAV, og det går greit - det er bare en papirmølle med ny legeerklæring for p få et nytt vedtak. 0 Siter
Gjest lindastefan Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 ja,det går.Jeg har selv fått det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.