Gå til innhold

Fra attføring til rehabiliterineg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er mulig å gå over på rehabiliteringspenger når man får en ny skade mens man er under yrkesrettet attføring? Jeg var et år på rehabilitering før jeg begynte på attføringen.

Jeg har pådratt meg en skade og står på venteliste for kirurgisk behandling, men dette ser ut til å ta tid. I mellomtiden er jeg ikke i stand til å studere etter planen.

Gjest Jente31
Skrevet

Hei jeg kan ikke svare på det du spør om, men man kan bli sykemeldt under attføring.

Skrevet

Hei jeg kan ikke svare på det du spør om, men man kan bli sykemeldt under attføring.

Men man kan bare sykemeldes i fire uker fra attføring - og dette vil ta litt ta lengre tid, minst to måneder.

Nå har jeg vært i kontakt med saksbehandleren min på NAV, og det går greit - det er bare en papirmølle med ny legeerklæring for p få et nytt vedtak.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...