Gå til innhold

Alle elsker Raymond?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caloni Makaroni

8

• kaffepiken

7

• Lillemus

4

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Hehe, jeg jobber sammen med ei som hater synet av Jerry Seinfeld, og hun freser hver gang jeg setter på tven og han er på. :)

Jeg er ikke fullt så krakilsk. ;) Jeg bare ler ikke en eneste gang gjennom en Seinfeldt episode. Noen ganger har jeg sett det sammen med noen venner, og da har jeg ledd et par ganger, når ingen andre had ledd. Og når de ler, ler altså ikke jeg. :)

Caloni Makaroni

Det er vel i USA, og amerikanerne er som kjent gale.

Ja, men de har jo så mange andre serier også! Jeg gremmes av den serien. Pussig at du startet denne tråden, for jeg hadde faktisk serien på i bakgrunnen i stad. Jeg irriterer meg over de tvillingene også. Om de skal ha med unger i serien får de gi dem litt bedre skuespillertrening ;) Rent bortsett i fra det, så vil nok den gjennomsnittlige DOL'er nok ha kommet på banen forlengst, det virker som om disse ungene blir ganske kraftig forsømt, de er bare med i..tja..ikke særlig mange episoder, iallfall!

Annonse

Ja, men de har jo så mange andre serier også! Jeg gremmes av den serien. Pussig at du startet denne tråden, for jeg hadde faktisk serien på i bakgrunnen i stad. Jeg irriterer meg over de tvillingene også. Om de skal ha med unger i serien får de gi dem litt bedre skuespillertrening ;) Rent bortsett i fra det, så vil nok den gjennomsnittlige DOL'er nok ha kommet på banen forlengst, det virker som om disse ungene blir ganske kraftig forsømt, de er bare med i..tja..ikke særlig mange episoder, iallfall!

*Hehe* Ungene der får ikke særlig mye oppmerksomhet nei - jeg har sett noen episoder, men kan knapt huske å ha sett ungene der.

Gjest Princess Peach

Denne slår vel godt an hos konservative familier i USA, som det trolig er mange av.

Jeg og fikk med meg slutten før Simpsons, derfor startet jeg tråden. :)

Gjest Princess Peach

Jeg er ikke fullt så krakilsk. ;) Jeg bare ler ikke en eneste gang gjennom en Seinfeldt episode. Noen ganger har jeg sett det sammen med noen venner, og da har jeg ledd et par ganger, når ingen andre had ledd. Og når de ler, ler altså ikke jeg. :)

Jeg likte den serien veldig godt på nittitallet, kunne sitte for meg selv og le høyt. :)

Den er morsom nå også, men har jo sett den så mange ganger at det ikke akkurat er så mange overraskelsesmomenter igjen. :)

Raymond er en ufordragelig fyr ja!

Hva er det egentlig med sånne amerikanske familieserier, damene er kun i jobb så lenge de er single. Etter det blir de stay-at-home-moms alle sammen. Og de single er alltid ulykkelige, og hvis det dukker opp en og annen karrierekvinne er hun alltid kynisk og usympatisk. Og hvorfor skal de alltid bruke modeller som skuespillere?

Det er ikke bare denne ene serien som irriterer meg, de er stort sett blåkopier av hverandre alle sammen.

Gjest Princess Peach

Raymond er en ufordragelig fyr ja!

Hva er det egentlig med sånne amerikanske familieserier, damene er kun i jobb så lenge de er single. Etter det blir de stay-at-home-moms alle sammen. Og de single er alltid ulykkelige, og hvis det dukker opp en og annen karrierekvinne er hun alltid kynisk og usympatisk. Og hvorfor skal de alltid bruke modeller som skuespillere?

Det er ikke bare denne ene serien som irriterer meg, de er stort sett blåkopier av hverandre alle sammen.

Ja, det er stort sett den samme formelen, og det er irriterende.

Glemte å nevne mennene: "Ordentlige" mannfolk er alltid homofobe, de liker bare sport og er ikke på noen måte i stand til å forholde seg til følelser. Mennene framstilles som tullinger mens de hjemmeværende damene alltid er perfekte og med de riktige holdningene.

Tror det er derfor jeg liker kongen av Queens, det er morsommere å se på en serie der begge er litt moralsk fordervet, så kan vi damene kjenne oss litt igjen også ;o)

Gjest Princess Peach

Glemte å nevne mennene: "Ordentlige" mannfolk er alltid homofobe, de liker bare sport og er ikke på noen måte i stand til å forholde seg til følelser. Mennene framstilles som tullinger mens de hjemmeværende damene alltid er perfekte og med de riktige holdningene.

Tror det er derfor jeg liker kongen av Queens, det er morsommere å se på en serie der begge er litt moralsk fordervet, så kan vi damene kjenne oss litt igjen også ;o)

Hihi, enig ang. KaQ. :)

Annonse

Caloni Makaroni

Denne slår vel godt an hos konservative familier i USA, som det trolig er mange av.

Jeg og fikk med meg slutten før Simpsons, derfor startet jeg tråden. :)

Den Simpsons-episoden har jeg aldri sett før! :o Det er rimelig sjelden jeg treffer på en jeg ikke har sett, for å si det sånn :D

Caloni Makaroni

Samme her, men jeg hadde sett denne. :)

Mange egner seg heldigvis til å se om igjen og om igjen!

Jepp! De lager dem jo ennå, så det er mange nye episoder å laste ned, men jeg har ikke drevet noe særlig med det. Lurer på når de kommer på norsk tv *fundere*

Gjest Princess Peach

Jepp! De lager dem jo ennå, så det er mange nye episoder å laste ned, men jeg har ikke drevet noe særlig med det. Lurer på når de kommer på norsk tv *fundere*

Jeg gidder ikke laste ned Simpsons, for jeg vet ikke hvilke sesonger jeg har sett eller ikke. Venter bare til de kommer på tv. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...