Gå til innhold

Alle elsker Raymond?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caloni Makaroni

8

• kaffepiken

7

• Lillemus

4

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg liker Raymond jeg da. Noen av uttalelsene hans er liksom bare helt til å flire av. Men min Raymond er nok ikke like ille.

Men mest egentlig liker jeg å se serien fordi jeg sympatiserer veldig med stakkars Debra (derfor nicket mitt.....) Litt selvplaging kanskje? Vi har samme forhold til svigers. Svigersene er ikke like, men forholdet svigerdatter/ foreldre er like rævva.

Kongen av Queens er ok, men jeg syns "fru Konge" (husker ikke hva hun kalles i serien) er så utrolig teit, han er bare masete og han faren kunne jeg lagt mine klamme hender rundt halsen på hvis jeg fikk sjansen. Men jeg ler. Det er jo derfor jeg ser på. Blir jo engasjert ;-)

Annonse

Gjest ferskentre

Den er kjempebra! De drar jo alt ekstremt ut da. Men slik er det jo ialle komedier. Alle våre menneskelige feil og mangler blir voldsomt overdrevet. Derfor ler vi, vi kjenner oss igjen, men kan le, for vi er jo ikke SÅ ille. Og så er det vel alltid naboen eller noen andre vi kjenner igjen også kanskje? Og ikke oss selv. hehe...

Gjest ferskentre

Raymond er en ufordragelig fyr ja!

Hva er det egentlig med sånne amerikanske familieserier, damene er kun i jobb så lenge de er single. Etter det blir de stay-at-home-moms alle sammen. Og de single er alltid ulykkelige, og hvis det dukker opp en og annen karrierekvinne er hun alltid kynisk og usympatisk. Og hvorfor skal de alltid bruke modeller som skuespillere?

Det er ikke bare denne ene serien som irriterer meg, de er stort sett blåkopier av hverandre alle sammen.

Debra jobber jo hun da!

Gjest Princess Peach

Den er kjempebra! De drar jo alt ekstremt ut da. Men slik er det jo ialle komedier. Alle våre menneskelige feil og mangler blir voldsomt overdrevet. Derfor ler vi, vi kjenner oss igjen, men kan le, for vi er jo ikke SÅ ille. Og så er det vel alltid naboen eller noen andre vi kjenner igjen også kanskje? Og ikke oss selv. hehe...

Huff, kjenner ikke igjen noen i den serien, jeg.

Raymond er en ufordragelig fyr ja!

Hva er det egentlig med sånne amerikanske familieserier, damene er kun i jobb så lenge de er single. Etter det blir de stay-at-home-moms alle sammen. Og de single er alltid ulykkelige, og hvis det dukker opp en og annen karrierekvinne er hun alltid kynisk og usympatisk. Og hvorfor skal de alltid bruke modeller som skuespillere?

Det er ikke bare denne ene serien som irriterer meg, de er stort sett blåkopier av hverandre alle sammen.

Nå er det langt mer vanlig å være hjemmeværende i USA da...

Og jeg synes ikke single fremstilles som ulykkelige, jmf. f.eks. Sex og Singleliv.

Annonse

Caloni Makaroni

Jeg liker Raymond jeg da. Noen av uttalelsene hans er liksom bare helt til å flire av. Men min Raymond er nok ikke like ille.

Men mest egentlig liker jeg å se serien fordi jeg sympatiserer veldig med stakkars Debra (derfor nicket mitt.....) Litt selvplaging kanskje? Vi har samme forhold til svigers. Svigersene er ikke like, men forholdet svigerdatter/ foreldre er like rævva.

Kongen av Queens er ok, men jeg syns "fru Konge" (husker ikke hva hun kalles i serien) er så utrolig teit, han er bare masete og han faren kunne jeg lagt mine klamme hender rundt halsen på hvis jeg fikk sjansen. Men jeg ler. Det er jo derfor jeg ser på. Blir jo engasjert ;-)

Fru konge = Carrie ;)

Jeg husker at du byttet navn til Debra-irl. Men hva var det du het før det? *glemsk* Men du trenger ikke svare om det er slik at du delvis byttet navn fordi du ville anonymisere deg bittelitt, da :)

Gjest The one and only

har ikke noe imot serien,men synnes karakterene de spiller er "laime"

hvor hun er så husmor så det går ann å bli,mens mannen gjør gale ting for å slippe å gjøre det igjen neste gang *urk!*

min mann prøvde seg på en "Raymond"

vasket klærne feil for at han skulle slippe å vaske igjen.

(blandet fargene og ikke minst på totalt feil temp!)

å nei du! sa jeg og siden har han vaske klær til den store gullmedaljen hehe

Fru konge = Carrie ;)

Jeg husker at du byttet navn til Debra-irl. Men hva var det du het før det? *glemsk* Men du trenger ikke svare om det er slik at du delvis byttet navn fordi du ville anonymisere deg bittelitt, da :)

kalte med kroppogsjel. Men jeg føler meg mye mere "hjemme" med Debra. Mye mer meg :-) Så nickskifte var ikke for å gjemme meg.

Caloni Makaroni

kalte med kroppogsjel. Men jeg føler meg mye mere "hjemme" med Debra. Mye mer meg :-) Så nickskifte var ikke for å gjemme meg.

Hm...jeg kan virkelig ikke huske at du var "kroppogsjel", selv om jeg husker nicket. Jaja...Debra er i alle fall bedre :) Lettere å huske/gjenkjenne et nick som likner eller er et vanlig navn, synes jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...