Gå til innhold

Alle elsker Raymond?

Anbefalte innlegg

Hm...jeg kan virkelig ikke huske at du var "kroppogsjel", selv om jeg husker nicket. Jaja...Debra er i alle fall bedre :) Lettere å huske/gjenkjenne et nick som likner eller er et vanlig navn, synes jeg :)

Jeg var ikke såååå aktiv da. Men nå er jeg hekta på DOL igjen. Vet ikke om jeg skal bruke smilemunn eller sur munn etter å ha innsett det liksom. Prøver meg med et :-) likevel jeg. Trives så godt her atte.

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caloni Makaroni

8

• kaffepiken

7

• Lillemus

4

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Caloni Makaroni

Jeg var ikke såååå aktiv da. Men nå er jeg hekta på DOL igjen. Vet ikke om jeg skal bruke smilemunn eller sur munn etter å ha innsett det liksom. Prøver meg med et :-) likevel jeg. Trives så godt her atte.

DOL kan stjele mye tid, ja. Men du verden så nyttig det er! Jeg tar meg stadig i å lure på hvor andre folk går om de trenger hjelp til noe, eller har noen spørsmål, som de gjerne vil ha flere svar/synspunkter på :o

Mrs. Wallace

Raymond er en ufordragelig fyr ja!

Hva er det egentlig med sånne amerikanske familieserier, damene er kun i jobb så lenge de er single. Etter det blir de stay-at-home-moms alle sammen. Og de single er alltid ulykkelige, og hvis det dukker opp en og annen karrierekvinne er hun alltid kynisk og usympatisk. Og hvorfor skal de alltid bruke modeller som skuespillere?

Det er ikke bare denne ene serien som irriterer meg, de er stort sett blåkopier av hverandre alle sammen.

I USA er det ikke lagt til rette for at kvinner skal kunne kombinere jobb og barn i særlig grad. De har knapt permisjon (lovfestet rett til 6 uker, noen firmaer har bedre avtaler), arbeidsdagene er laange og feriene er kortere. Dermed er det mange som slutter i jobben når de får barn. Og de som fortsetter, sliter seg halvt i hjel. DA kan man virkelig snakke om tidsklemme.

*grøsser*

Nei, takke meg til de ordningene vi har her til lands.

har ikke noe imot serien,men synnes karakterene de spiller er "laime"

hvor hun er så husmor så det går ann å bli,mens mannen gjør gale ting for å slippe å gjøre det igjen neste gang *urk!*

min mann prøvde seg på en "Raymond"

vasket klærne feil for at han skulle slippe å vaske igjen.

(blandet fargene og ikke minst på totalt feil temp!)

å nei du! sa jeg og siden har han vaske klær til den store gullmedaljen hehe

"å nei du! sa jeg og siden har han vaske klær til den store gullmedaljen hehe"

Hehe :-D

I USA er det ikke lagt til rette for at kvinner skal kunne kombinere jobb og barn i særlig grad. De har knapt permisjon (lovfestet rett til 6 uker, noen firmaer har bedre avtaler), arbeidsdagene er laange og feriene er kortere. Dermed er det mange som slutter i jobben når de får barn. Og de som fortsetter, sliter seg halvt i hjel. DA kan man virkelig snakke om tidsklemme.

*grøsser*

Nei, takke meg til de ordningene vi har her til lands.

Enig, vi er heldige her i landet som kan ta sånt for gitt!

Annonse

Nå er det langt mer vanlig å være hjemmeværende i USA da...

Og jeg synes ikke single fremstilles som ulykkelige, jmf. f.eks. Sex og Singleliv.

Jeg snakker om disse pyntelige familieseriene. Sånne som... ja jeg kommer ikke på hva de heter. Har sett på sporadisk og de er ganske stereotype.

Sex og singleliv er jo en helt annen type serie. Jeg syns den var ganske underholdende.

Jeg snakker om disse pyntelige familieseriene. Sånne som... ja jeg kommer ikke på hva de heter. Har sett på sporadisk og de er ganske stereotype.

Sex og singleliv er jo en helt annen type serie. Jeg syns den var ganske underholdende.

Joda, de er stereotype, men det er noe av det morsomme, synes jeg. :-) Nå skal det legges til at det er langtfra alle serier jeg gidder se på.

Gjest ferskentre

Hva jobber hun med da? Så en episode der hun prøvde seg som yrkesaktiv, det holdt én dag før hun fikk sparken.

Jeg er dårlig på å huske navn! I farta trodde jeg Debra var kona til Kongen av Queens. Men DET var jo feil. Hva heter hun igjen? For kona til Queens-fyren jobber jo.

Annonse

Glemte å nevne mennene: "Ordentlige" mannfolk er alltid homofobe, de liker bare sport og er ikke på noen måte i stand til å forholde seg til følelser. Mennene framstilles som tullinger mens de hjemmeværende damene alltid er perfekte og med de riktige holdningene.

Tror det er derfor jeg liker kongen av Queens, det er morsommere å se på en serie der begge er litt moralsk fordervet, så kan vi damene kjenne oss litt igjen også ;o)

Det er jeg helt uenig i.

Du har tydelig ikke sett mange episoder, jeg har sett ALLE!

Det er jo tydelig at de ser på noen av de siste episodene..

Siste sesongen var jo helt bak mål!

Men begynn fra begynnelsen...

Fantastisk morsom :-)

Forøvrig så elsker jeg også Kongen av Queens, men det er jo nyere episoder dere ser der altså motsatt av AER, AER var/er god, KOQ er/var god. Kan man ikke avslutte det her?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...