Gravid:D Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Heisann Jeg var hos legen i dag, og da fikk jeg og samboeren min høre de første hjerteslagene til babyen vår. Det var så små skjønne dunk, og jeg fikk vite at det slo med 140 slag i minuttet. Hadde ikke noen spesielle spørsmål, er bare så oppglødd at jeg bare måtte dele det:) 0 Siter
nyca Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Det er en spesiell følelse! Nyt tiden videre! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Skjønner deg så godt. Det er helt fantastisk å høre hjerteslagene til babyen i magen. Og det flotte er at selv når man hører de flere ganger og til flere barn så er det like fantastisk! 0 Siter
Gemini Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg hadde samme opplevelse like før jul, og babyen i magen min hadde akkurat samme hjerterytme Og i romjulen var vi på rutine-ultralyd, det var enda flottere, men begge deler var store opplevelser! 0 Siter
Tjolahopp Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Det er en spesiell følelse! Nyt tiden videre! Det er som mange små og uendelig store undre på likt!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.