Berglioto Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei. Jeg er en jente som sliter med alvorlige svette og rødme problemer. Dette forkommer ikke bare i sosiale sammenhenger. Er våt under armene konstant, og blir rød i kinnene av bare å snakke med mamma om middagen. Jeg bruker bare svarte klær, pga svetteflekkene, og kan ikke bruke tilsettende topper, fordi lukten av svette merkes bedre da. Dette er problemer som irriterer meg veldig mye, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med de. Har prøvd noe på apoteket(husker ikke navnet på det, alokloumiden, noe i den dur ) som innehold 20% alkohol, som fungerte de første 3-4 gangene, men nå har effekten av det helt sluttet. Merker ikke forskjell. Har lest på internett om noe som heter thoracal sympatectomi, og lurer på om jeg eventuelt da må ta to forskjellige behandlinger, eller om alt går under en.. Lurer også på hva prisen er, og den eventuelle aldersgrensen for dette. Jeg setter som pris på svar som inneholder noe annet enn: Henvis deg til legen, da jeg for det første synes dette er flaut å snakke om, og for det andre ikke har noen fast lege! Pfh, takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/260751-svette-og-r%C3%B8dme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.