Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 30 år som sliter med for stor sexlyst. Det går ut over parforholdet mitt og jeg lurer på om det finnes noe man kan gjøre for å dempe sexlysten. Min kone og jeg lever i et eller harmonisk forhold, men har fått et litt anstrengt forhold til sex. Vi har små barn og hun er ofte sliten og ikke i det rette humøret, dette forstår jeg godt, men sliter med å holde lysten i sjakk. Jeg har onanert daglig og ofte flere ganger om dagen siden 13-14 års alderen og lurer på som sagt om det finnes noe som kan dempe denne lysten noe?

KS

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260813-for-stor-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ostepoppen

Min x hadde altfor stor sexlyst! Det er faren til barnet mitt og vi var sammen i 5 år, men når barnet kom hadde jeg ikke overskudd til å fortsette det sexlivet som vi hadde hatt. Alt forandrer seg jo når man får barn og det var nok ikke han helt forberedt på. Jeg har dessverre ingen råd til deg om hva som kan gjøres for å dempe sexlysten, men jeg vil bare du skal høre det fra ei jente som har vært der kona di er nå. Det er kjempeslitsomt så ihvertfall ikke press henne. Det var det min x begynte med og da gikk det selvfølgelig ikke lenger. Vi kom inn i en vond sirkel der han ikke gadd å gjøre en dritt fordi han ikke fikk nok sex, mens jeg gikk rundt og var forbannet fordi han ikke hjalp til og hadde selvfølgelig derfor null lyst på han. Har vel ingen råd annet enn å hjelpe til så mye du kan både med barna og i huset. Dette vi gi henne mer overskudd og kanskje også mer lyst på deg. ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260813-for-stor-sexlyst/#findComment-2083577
Del på andre sider

Min x hadde altfor stor sexlyst! Det er faren til barnet mitt og vi var sammen i 5 år, men når barnet kom hadde jeg ikke overskudd til å fortsette det sexlivet som vi hadde hatt. Alt forandrer seg jo når man får barn og det var nok ikke han helt forberedt på. Jeg har dessverre ingen råd til deg om hva som kan gjøres for å dempe sexlysten, men jeg vil bare du skal høre det fra ei jente som har vært der kona di er nå. Det er kjempeslitsomt så ihvertfall ikke press henne. Det var det min x begynte med og da gikk det selvfølgelig ikke lenger. Vi kom inn i en vond sirkel der han ikke gadd å gjøre en dritt fordi han ikke fikk nok sex, mens jeg gikk rundt og var forbannet fordi han ikke hjalp til og hadde selvfølgelig derfor null lyst på han. Har vel ingen råd annet enn å hjelpe til så mye du kan både med barna og i huset. Dette vi gi henne mer overskudd og kanskje også mer lyst på deg. ;-)

Hei og takk for svaret. Jeg er jo veldig klar over at dette er noe som har forandres seg en del siden vi fikk barn, men jeg er flink til ikke å mase, problemet mitt er mer at jeg selv synes det er slitsomt og til tider veldig problemfylt å hele tiden tenke sex! Vel, det var leit at det gikk den gale veien for dere, jeg håper jeg ikke har den virkningen på min kone.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260813-for-stor-sexlyst/#findComment-2088227
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...